گوشی تاشو سامسونگ برای پلیس های آمریکایی

سامسونگ به پلیس های آمریکایی گوشی مجانی می‌دهد

سامسونگ در طرحی ویژه، به پلیس های آمریکایی گوشی رایگان می‌دهد. افسران پلیس هم از این گوشی های سامسونگ در ماموریت‌های خود استفاده می‌کنند.

گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ اخیراً به‌صورت رسمی به بازار معرفی شدند و باری دیگر تب و تاب این گوشی‌ها را در اخبار گوشی های موبایل داغ کردند. با وجود این، کماکان این بحث که این گوشی‌ها چقدر کاربردی‌تر از گوشی‌های مرسوم هستند وجود دارد؛ ولی به نظر می‌رسد تاشوهای سامسونگ برای پلیس های آمریکایی گزینه‌هایی به‌شدت کارآمدند که می‌توانند در موقعیت‌های مختلف به کمک آن‌ها بیایند.

گوشی تاشو سامسونگ، ابزار جدید پلیس های آمریکایی

گوشی تاشو سامسونگ برای پلیس های آمریکایی

سامسونگ در قالب طرحی که از حدود دو سال قبل آغاز کرده است، گوشی‌های تاشو خود را در اختیار ادارات پلیس آمریکا می‌گذارد. این طرح از اداره‌های پلیس کیمبرلینگ و ایندین پوینت که هر دو در ایالت میزوری بودند، کلید خورد و به ادارات دیگر رسید. سامسونگ به افسران این ادارات گلکسی زد فلیپ می‌داد تا به‌عنوان دوربین روی لباس از آن استفاده کنند. پلیس ایران هم افسران خود را به چنین دوربینی مجهز کرده است.

گوشی های رایگانی که سامسونگ به پلیس های آمریکایی ارائه می‌دهد، به‌طور اختصاصی برای آن‌ها ساخته شده‌اند. به‌عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های آن‌ها تنظیم مجدد دکمه‌های صدا است که این امکان را به افسران می‌دهد در موقعیت‌های ضروری بتوانند شروع به ضبط مکالمه کنند. البته این گوشی‌ها فقط به‌عنوان دوربین روی لباس استفاده نمی‌شوند و افسران قابلیت عکس‌برداری از صحنه جرم، ردیابی همکاران در شرایط اضطراری، برقراری تماس صوتی و ارسال پیام و ایمیل با آن‌ها را دارند.

این‌که گلکسی زد فلیپ می‌تواند جایگزین مناسبی برای ابزار مخصوص پلیس باشد، مسلماً برای عده‌ای محل بحث است. یکی از نگرانی‌ها نسبت به استفاده از این گوشی به‌عنوان دوربین روی لباس می‌تواند بروز اختلالات احتمالی در آن باشد. مثلاً فرض کنید که به‌خاطر یک به‌روزرسانی خودکار یا هر نوع اختلال دیگری، گوشی تاشو سامسونگ نتواند در موقعیتی اضطراری مکالمه‌ای کلیدی را ضبط کند. با این حال، انتظار می‌رود سامسونگ تدابیری برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی اندیشیده باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
بازار گوشی های تاشو در چین در تسلط کامل هواوی است سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید موتورولا اج ۵۰؛ باریک‌ترین گوشی ضد آب جهان با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد پرفروش ترین گوشی های بازار جهان در سه ماه دوم سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*