فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر در راه است + عکس

شاسی بلند ژاپنی اوتلندر یکی از خودروهای وارداتی جدید ایران است. در آینده نزدیک فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر هم به بازار جهانی معرفی می‌شود.

دنبال‌کنندگان اخبار خودرو طی چند وقت اخیر نام میتسوبیشی اوتلندر را بیشتر شنیده‌اند. به‌تازگی آرین موتور، شرکت مونتاژکننده لاماری ایما و واردکننده محصولات میتسوبیشی، میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره وارداتی را به بازار معرفی کرد. حالا در حالی که عده‌ای انتظار ورود این شاسی بلند ژاپنی به ایران را می‌کشند، میتسوبیشی برنامه دارد در آینده نزدیک از فیس لیفت آن رونمایی کرد؛ فیس لیفتی که دور از انتظار نیست در صورت موفقیت دو اوتلندر وارداتی، به ایران راه پیدا کند.

جزئیات منتشر شده از میتسوبیشی اوتلندر فیس لیفت

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر

میتسوبیشی هنوز به‌صورت کامل از فیس لیفت اوتلندر رونمایی نکرده، ولی ضمن تایید عرضه این خودرو، تصاویری را منتشر کرده است که برخی از اجزای آن را به نمایش می‌گذارند. با توجه به این تصاویر، تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید این خودرو آنقدر چشمگیر نیستند؛ مثلاً در یکی از تصاویر می‌توان همان چراغ‌های دوبخشی با تریم کرومی متصل به دی‌لایت‌ها را مشاهده کرد.

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر

وعده بهبودهایی محسوس در کابین این فیس لیفت هم داده شده است. در این باره جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما به گفته میتسوبیشی، صندلی‌های چرمی نیمه‌آنیلین با تهویه و نمایشر مرکزی 12.3 اینچی برای سیستم مولتی مدیا برخی از امکانات جدید آن خواهند بود. حتی میتسوبیشی در همکاری با یاماها یک سیستم صوتی باکیفیت برای این خودرو تدارک دیده است که از چهار حالت صدا بهره می‌برد. به نظر می‌رسد فضای داخلی این اس یو وی که نیازمند به‌روزرسانی بود، بالاخره مجهزتر می‌شود.

میتسوبیشی در نظر دارد در اوتلندر فیس لیفت پیشرانه پلاگین هیبرید ارتقا یافته و یک باتری جدید را به کار بگیرد. این خودروساز ژاپنی مدعی شد که باتری مذکور شعاع حرکتی این شاسی بلند را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. علاوه بر این به نوعی به افزایش خروجی اشاره کرد و وعده «شتاب روان و پرقدرت» را داد. با توجه به گفته‌های میتسوبیشی، حتی می‌توان منتظر سیستم تعلیق و فرمان‌پذیری بهتر و سواری راحتی بود که «یک کلاس بالاتر از بقیه» قرار دارد.

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر

پیشرانه پلاگین هیبرید مدل کنونی میتسوبیشی اوتلندر متشکل از موتور 2.4 لیتری، دو موتور الکتریکی و باتری پک 20 کیلووات ساعتی است. این پیشرانه می‌تواند روی هم رفته 248 اسب بخار قدرت تولید کند و امکان طی کردن مسافت 61 کیلومتر را با یک بار شارژ در حالت تمام الکتریکی فراهم کند. با وجود این، باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره نسخه جدید این اس یو وی در هفته‌های آتی بود.

در گجت نیوز بخوانید:
آئودی A6 e-tron مدل 2025؛ اولین سدان دیفرانسیل عقب آئودی بعد از 100 سال هوندا سیویک Si مدل 2025 با پیشرانه قوی تر و قیمت بیشتر از قبل رونمایی شد + عکس و مشخصات پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن معرفی شد؛ غول جذاب آفرودی فقط یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شورلت کوروت ZR1 مدل 2025 با بیش از 1000 اسب بخار قدرت به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*