تکنولوژی شارژ ۳۰۰ واتی ریلمی

تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی معرفی شد؛ انقلاب سرعت شارژ گوشی را در این ویدیو ببینید

ویدیو لو رفته از تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی نشان می‌دهد که این شرکت چینی می‌تواند به‌واسطه آن تحولی در سرعت شارژ گوشی های موبایل رقم بزند.

به‌تازگی گزارشی شد مبتنی بر این‌که شیائومی، شرکت چینی پیشرو در عرصه گوشی های موبایل، مشغول توسعه باتری‌های جدید با ظرفیت 7 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعت و سرعت شارژ 100 واتی است. با وجود این، ریلمی، گوشی‌ساز چینی دیگر که تحت مالکیت اوپو قرار دارد، به‌طور جدی با شیائومی رقابت می‌کند. ریلمی قرار است چهار روز دیگر تکنولوژی شارژ 300 واتی خود را به نمایش بگذارد، ولی قبل از رونمایی رسمی ویدیویی از این تکنولوژی به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ویدیو لو رفته از تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی

در این ویدیو، تکنولوژی شارژ ریلمی گوشی را ظرف فقط 32 ثانیه تا 15 درصد و با گذشت 3 ثانیه دیگر، تا 17 درصد شارژ می‌کند. البته باید منتظر رونمایی کامل از آن ماند تا جزئیات ساخته جدید چینی‌ها را دید.

البته شیائومی و ریلمی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. سال گذشته میلادی بود که ردمی، زیرمجموعه شیائومی هم فناوری شارژ 300 واتی خود را معرفی کرد که گوشی را طی 5 دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌کرد؛ هرچند متاسفانه تاکنون در هیچ‌کدام از محصولات آن به کار نرفته است. حال باید امیدوار بود که دست کم ریلمی بعد از گذشت مدت کوتاهی از معرفی تکنولوژی خود، از آن در گوشی‌هایش استفاده کند.

این احتمال وجود دارد که ریلمی شارژ 300 واتی را در آینده نه چندان دور برای گوشی‌های خود ارائه بدهد؛ از آنجا که پیش‌تر گوشی‌هایی با شارژ 240 واتی را روانه بازار کرده است و این تکنولوژی جدید هم تفاوت فاحشی با آن ندارد. این در حالی است که گوشی‌های ردمی عمدتاً با شارژر 120 واتی عرضه می‌شوند و اخیراً شیائومی آزمایش شارژرهای پرتوان‌تر را آغاز کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
ویوو از سلاطین جدید دنیای گوشی های میانرده، خانواده ویوو V40، رونمایی کرد غول آخر دنیای باتری و شارژر موبایل، شاهکار جدید شیائومی است هوش مصنوعی Galaxy AI به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌آید! گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE با قابلیت های چشمگیر در راه است هواوی نوا فلیپ در قامت یک گوشی تاشو فشن معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*