اولین سری سهند

سایپا اولین سری سهند را به خریداران تحویل داد

مدیرعامل سایپا با حضور در شرکت پارس خودرو، اولین سری سهند را به مشتریان تحویل داد.جزئیات گفتگو با سایپا و برنامه‌های آن را در ادامه بخوانید.

سایپا و ایران خودرو طی سال‌های اخیر تصمیم گرفته‌اند با اتکا به خود و بهره‌مندی از دانش تخصصی متخصصان، سبد محصولات خود را تنوع بخشند و خودروهای اقتصادی و مدرنی راهی بازار کنند. یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا، سهند در مدل‌های S تا G است که امروز نخستین سری آن تحویل مشتریان داده شده. همچنین هفته گذشته قیمت سهند پارس خودرو برای اولین بار اعلام شد.

اولین سری سهند به مشتریان تحویل داده شد

مدیرعامل سایپا امروز مورخ 22 مرداد ماه 1403 اولین سری خودروی سهند را در شرکت پارس خودرو به خریداران تحویل داد و ابراز خوشحالی و امیدواری کرد. در این مراسم در کنار مدیرعامل سایپا، مدیران عامل شرکت‌های گروه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد حضور داشتند.

جواد توسلی مهر ضمن ابراز خوشحالی از تحویل به موقع خودروهای سهند به مشتریان خاطرنشان کرد که سایپا محصولاتی تحویل خریداران می‌دهد که استانداردهای 85 گانه را پاس کرده و از امکانات و کیفیت خوب برخوردار باشند. ایشان همچنین تأکید کرد که سایپا طبق وعده‌ای که داده و در موعد مقرر سهند را به متقاضیان تحویل داد و گفت:

راز ماندگاری گروه سایپا در بازار رقابتی ایجاد تنوع محصول و عرضه آن در زمان مشخص است تا بتوان در این عرصه سهم بازار مناسبی کسب کرد. در گروه خودروسازی سایپا سبد بسیار متنوعی از محصولات داخلی و خارجی را در دستور کار داریم و نگاه ما در خصوص محصولات خارجی با رویکرد خودکفایی حداقل 40 درصد داخلی سازی است.

اولین سری سهند - نمای جلو

توسلی مهر همچنین با اشاره به برنامه‌های شرکت پارس خودرو خاطرنشان کرد که به زودی اتفاقات خوبی در حوزه توسعه محصولات شرکت رخ می‌دهد که شامل کیفیت و استانداردهای لازم می‌شود. سایپا اعلام کرد که موفق شده با شرکای تجاری خود در خارج از کشور به توافق خوبی رسیده و قرار است انتقال تکنولوژی به داخل کشور فراهم شود و الگوبرداری از برندها و محصولات جهانی در داخل در اولویت قرار بگیرد.

به گفته توسلی مهر تا دهه فجر قرار است چندین محصول جدید با فناوری های روز دنیا رونمایی شود که همگی حاصل تلاش گروه سایپا با شرکای تجاری خارج از کشور است. ایشان تأکید کرده که 4 خودروی برقی و پلاگین هیبریدی در دهه فجر به کمک شرکای خارجی رونمایی خواهد شد. همچنین تولید سیتروئن در سایت سایپاکاشان و تولید محصولات فوتون در شرکت زامیاد از سر گرفته می‌شود.

در مراسم فوق به صورت نمادین 30 دستگاه سهند به مشتریان تحویل داده شد و به زودی الباقی خودروها به متقاضیان داده می‌شود. گفتنی است که متولی انجام تمامی آزمون‌های کیفی و تولید نهایی و طراحی اولیه شرکت پارس خودرو بوده و سهند یک سدان خانوادگی روی پلتفرم X200 به حساب می‌آید.

پیشرانه‌ای که زیر کاپوت سهند تعبیه شده بهینه شده M15i است و هم مصرف سوخت کمتری دارد و هم آلاینده کمتری تولید می‌کند. سهند می‌تواند در آینده‌ای نزدیک سهم بزرگی از بازار سدان‌های اقتصادی را نصیب خود کند زیرا هم امکانات و آپشن‌های رفاهی جذابی دارد و هم ظاهر زیباتری نسبت به ساینا و کوییک خواهد داشت.

تا پایان سال جاری و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است 30 هزار دستگاه سهند در 6 تیپ مختلف به مشتریان تحویل داده شود.

در گجت نیوز بخوانید: نشانه‌های بالانس نبودن لاستیک‌های خودرو چیست؟ پرفروش ترین خودروهای اروپا در سال ۲۰۲۴؛ درخشش ساندرو و سقوط تسلا شاسی بلند آفرودی گریت وال تانک ۴۰۰ با موتور دیزلی به میدان آمد شرایط فروش ساینا اس در مرداد ۱۴۰۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*