مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D سامسونگ

سامسونگ از مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D بدون نیاز به عینک رونمایی کرد

مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ رونمایی شد. این نمایشگر مخصوص بازی، بدون نیاز به عینک مخصوص کار می‌کند.

سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴، مانیتور سه بعدی بدون عینک Odyssey 3D خود را معرفی کرد. اگرچه فناوری نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک، چیز جدیدی نیست. ما در گذشته دیده‌ایم که ایسوس و لنوو محصولاتی را با این فناوری عرضه کرده‌اند. برای اولین بار، سامسونگ فناوری سه بعدی بدون عینک را در خط تولید مانیتورهای خود معرفی می‌کند.

مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D سامسونگ

مانیتور سه بعدی سامسونگ از فناوری نمایش میدان نور (LFD) برای ایجاد تصاویر سه بعدی از محتوای دو بعدی با استفاده از یک لنز عدسی در پنل جلویی استفاده می‌کند. همراه با نمایشگر، فناوری ردیابی چشم و نگاشت دید به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به عینک‌های سه بعدی جداگانه، از یک تجربه سه بعدی لذت ببرند.

مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D سامسونگ

در حالی که ردیابی چشم با استفاده از یک دوربین استریو داخلی حرکت هر دو چشم را نظارت می‌کند، نگاشت دید به طور مداوم تصویر را تنظیم می‌کند تا درک عمق را افزایش دهد. سامسونگ همچنین یک گزینه ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند براساس نیازهای خود، به راحتی بین حالت‌های دو بعدی و سه بعدی جابجا شوند. یک پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع و کج شدن نیز به‌همراه این مانیتور ارائه می‌شود که به کاربران اجازه خواهد داد تا آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنند.

از مشخصات فنی این مانیتور مخصوص بازی می‌توان به وضوح 4K، زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی 165 هرتزی اشاره کرد تا تصاویر گیمینگ روان و شفافی را ارائه دهند. از نظر گزینه‌های اتصال نیز Odyssey 3D از یک DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از FreeSync Premium بهره می‌برد.

اگر قصد خرید یک مانیتور مخصوص بازی را دارید، ما در مقاله‌ای،‌ مهم‌ترین مشخصات مانیتورهای گیمینگ از جمله نرخ تازه‌سازی، زمان پاسخگویی و وضوح تصویر را به‌طور کامل شرح داده‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد.

مانیتورهای جدید اولد اودیسه سامسونگ

اما سامسونگ در کنار مانیتور گیمینگ سه بعدی Odyssey 3D، مانیتورهای اولد خانواده اودیسه را نیز با معرفی سه مدل جدید گسترش بخشیده است. این سه Oddysey OLED G95SD/G93SD/G85SD هستند.

مانیتور Samsung Odyssey OLED G9

مانیتور Samsung Odyssey OLED G9

مدل‌های Odyssey G9 از وضوح دوگانه +QHD (معادل ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، نسبت تصویر فوق عریض ۳۲ به ۹، طراحی منحنی 1800R، گیمینگ هاب و اسمارت هاب، نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برند.

مانیتور Samsung Odyssey OLED G8

مانیتور Samsung Odyssey OLED G8

مدل جدید Odyssey G8 نیز یک پنل ۳۴ اینچی با وضوح فوق عریض QHD (معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، نسبت تصویر ۲۱ به ۹، طراحی منحنی 1800R، اسمارت هاب و گیمینگ هاب، نرخ تازه‌سازی ۱۷۵ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه‌ای است.

در گجت نیوز بخوانید:
مانیتور گیمینگ تی سی ال را مطابق میل خود منحنی یا صاف کنید! سری جدید مانیتورهای سامسونگ به بازار عرضه شدند چینی ها با این محصول، توقع دنیا را از نمایشگرها بالا بردند مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی TCL از یک گوشی اقتصادی هم ارزان‌تر است با تاثیر هوش مصنوعی بر مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*