گوشی دست زدن

گوشی خود را با دست زدن پیدا کنید!

با استفاده از یک اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی می‌توانید تنها با دست زدن گوشی اندرویدی گم‌شده خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن جذاب، کاربری ساده و فوق‌العاده موثری دارد.

گم کردن گوشی موبایل تجربه‌ای‌ست که حتی اگر در منزل و یا حتی اتاق هم رخ دهد ناخوشایند است. به همین دلیل است که برندهای مختلف مثل سامسونگ، شیائومی یا گوگل با ابداع روش‌های مختلفی مثل اپلیکیشن Find My Device و اتصال به اکوسیستم نرم افزاری به دنبال رفع این مشکل بوده‌اند.‌ در این میان اما یکی از متفاوت‌ترین روش‌ها، پیدا کردن گوشی به کمک دست زدن است که هم خلاقانه و هم کاربردی به شمار می‌رود.

چگونه می‌تواند گوشی اندرویدی را با دست زدن پیدا کرد؟

قابلیت دست زدن (Clap to Find) از جمله ویژگی‌هایی‌ست که مدت‌هاست در گوشی‌های اندرویدی حضور دارد. با این وجود بسیاری اپلیکیشن‌هایی که پیش‌تر برای انجام این کار مورد استفاده قرار می‌گرفتند به دلیل توسعه روش‌های مدرن‌تری مثل دستیارهای صوتی یا اتصال به ساعت‌های هوشمند و دیگر موارد رفته‌رفته به فراموشی سپرده شدند.

گوشی دست زدن

با این وجود یکی از برترین اپلیکیشن‌های این حوزه Find My Phone By Clap, Whistle است که نخستین بار در سال 2023 منتشر شد و از آن زمان به‌طور پیوسته با دریافت آپدیت‌های متعدد بروز باقی مانده و عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن تا کنون بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و از بیش از 38 هزار نقد امتیاز 4.2 از 5 را به دست آورده است.

عملکرد این اپلیکیشن به همان سادگی‌ست که تصور می‌کنید. اگر گوشی‌تان را پیدا نمی‌کنید، کافی‌ست با الگویی خاص دست بزنید تا گوشی با شنیدن این صدا پاسخی مرتبط ارائه کند و از طریق آن بتوانید گوشی‌تان را پیدا کنید. این پاسخ می‌تواند به‌صورت ارتعاشی، تولید صدای خاص، روشن کردن فلش یا هر شکل دیگری باشد.

پیدا کردن موبایل گم شده

مهم‌ترین نقطه قوت این اپلیکیشن سادگی آن است. برای استفاده از آن تنها لازم است پس از نصب، راه‌اندازی و ارائه دسترسی‌های مورد نیاز، نوع پاسخ را تعیین کنید و کلید Activate را فشار دهید. پس از انجام این کار، دستگاه قادر خواهد بود به دست زدن شما واکنش نشان دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
شبکه جهانی Find My Device گوگل برای اندروید فعال شد؛ خداحافظی با گم کردن گوشی! چگونه گوشی گلکسی گمشده خود را پیدا کنیم؛ راهنمای اپلیکیشن Find My Mobile سامسونگ چگونه از قابلیت Find My iPhone در آیفون یا آیپد استفاده کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*