لیست توکن داگز در صرافی‌ها

توکن داگز در صرافی‌ها لیست شد + قیمت لحظه‌ای

پس از ماه‌ها انتظار، لیست توکن داگز در صرافی‌ها آغاز شد. کاربران می‌توانند از امروز Dogs را معامله کنند. قیمت هر واحد از توکن داگز چقدر است؟

توکن داگز بالاخره در صرافی‌های معتبر جهان لیست شد و از هم اکنون قابل معامله است. صرافی بایننس، مکسی، اوکی اکس، بای بیت و بیت گت از ساعت 15:30 دقیقه امروز مورخ 5 شهریور ماه اقدام به لیست توکن داگز کردند. تا زمان نگارش این مطلب، قیمت هر واحد از توکن Dogs در صرافی بایننس، 0.00171 دلار است.

لیست توکن داگز در صرافی‌ها

با دستگیر شدن پاول دورف در فرانسه، احتمال داده می‌شد که ایردراپ داگز به تأخیر بیفتد اما از آنجایی که سقف تأخیرهای پی در پی این پروژه تکمیل شده بود، توسعه دهندگان طبق وعده قبلی عمل کرده و داگز را در صرافی‌های معتبر لیست کردند. قیمت این توکن در حال حاضر معادل 97 تومان است و هر 10 هزار واحد نزدیک به 1 میلیون تومان معامله می‌شود.

لیست توکن داگز در صرافی‌ها

کاربران می‌توانند تا لحظاتی دیگر و پس از حل مشکلات شبکه توکن‌های خود را بفروشند یا در صورت تمایل نگهداری کنند. متاسفانه بلاک چین تون پس از هجوم تعداد زیادی از کاربران با اختلال مواجه شده که به زودی رفع خواهد شد. (مشکل شبکه هنگام لیست شدن نات کوین هم اتفاق افتاد)

توصیه می‌کنیم خرید و فروش داگز را از صرافی‌های معتبر پیگیری کنید و اگر قصد خرید دارید، صبر کنید تا نوسان قیمتی کمتر شود. توجه داشته باشید که ارزهای دیجیتالی که تازه لیست می‌شوند، برای خرید قابل اعتماد نیستند و بهتر است سرمایه گذاری خود را روی رمزارزهای قدیمی تر بازار ببرید.

در گجت نیوز بخوانید:
ایردراپ بازی تلگرامی داگز – DOGS آغاز شد + جزئیات، آموزش و هرآنچه باید بدانید آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو بررسی شبکه تون (TON) و آینده ارز دیجیتال Toncoin

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*