گلکسی S25 اولترا آیفون 17 اسلیم

گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر خواهد بود

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای باقی ماندن در نبرد پرچمداران، گلکسی S25 اولترا را به‌گونه‌ای طراحی کند که حتی از آیفون 17 اسلیم هم باریک تر و سبک تر باشد.

به نظر می‌رسد نبرد گوشی‌سازان بزرگ دنیا برای تولید باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی پرچمدار به جاهای جالبی کشیده شده است. به‌تازگی Ice Universe، یکی از افشاگران سرشناس حوزه اندروید اعلام کرده که گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ قرار است باریک‌ترین نسخه در تاریخ مدل اولترا کهکشانی‌های سامسونگ باشد و حتی از پیکسل 9 ایکس ال و آیفون 16 پرو مکس نیز ضخامت کمتری داشته باشد. در این بین اما سوال بسیاری افراد این است که آیا گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم اپل نیز باریک تر خواهد بود؟

گلکسی S25 اولترا باریک تر از آیفون 17 اسلیم؛ بلوف یا واقعیت؟

البته تمامی اخبار و اطلاعات در خصوص آیفون 17 اسلیم شنیده می‌شود چیزی بیش از یک شایعه نیست؛ زیرا تا کنون هیچ‌یک از مشخصات ظاهری و فنی یا حتی وجود آن نیز به تایید اپل نرسیده است. با این وجود طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود ضخامت این گوشی اندازه آیپد ایر 2024 (حدود 6.1 میلیمتر) یا حتی آیپد پرو M4 با ضخامت باورنکردنی 5.3 میلیمتر باشد.

گوشی Galaxy S25 Ultra

در این شرایط سامسونگ باید ضخامت گلکسی اس 25 اولترا را حدود 2 الی 4 میلیمتر نسبت به نسل کنونی کاهش دهد. این مساله با توجه به کاهش ضخامت چند دهم میلیمتری در نسل‌های مختلف پرچمداران سامسونگ اندکی عجیب به نظر می‌رسد.

در عین حال برای اینکه پرچمدار جدید سامسونگ بتواند به ضخامت‌های بسیار پایینی هم‌تراز آیپدهای جدید اپل برسد در گام نخست باید بر دیگر رقیب اندرویدی‌اش، پیکل 9 پرو ایکس ال غلبه کند که ضخامت 8.5 میلیمتری داشته و 221 گرم وزن دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید که ضخامت گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ 8.6 میلیمتر و وزن آن 233 گرم است.

سامسونگ البته در سال 2024 توانسته یکی دیگر از رقیبان خود، پیکسل 8 پرو را پشت سر بگذارد. این گوشی ضخامتی 8.8 میلیمتری داشته و اکنون ضخیم‌تر از پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، شایعات همچنین حاکی از آن هستند که آیفون 16 پرو مکس علیرغم افزایش اندازه صفحه نمایش وزنی تنها 225 گرمی خواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که ضخامت این گوشی از 8.3 میلیمتر در آیفون 15 پرو مکس بیشتر باشد.

در این شرایط باریک تر شدن گلکسی S25 اولترا از آیفون 17 اسلیم یا حتی آیفون 16 پرو مکس کار بسیار سختی برای سامسونگ خواهد بود؛ خصوصا با توجه به اخبار متعدد در خصوص مصرف شارژ بالای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و نیاز به تعبیه باتری بزرگتر در این گوشی.

دیگر گوشی‌سازان اندرویدی نیز در این سال‌ها بیکار ننشسته و محصولات باریکی را روانه بازار کرده‌اند. برای مثال، گوشی آنر 200 پرو با ضخامت 7.7 میلیمتر باریک تر از گلکسی اس 24 اولتراست و حتی گوشی تاشو آنر مجیک V3 نیز حتی در حالت بسته اندکی ضخیم‌تر از گلکسی S24 اولترا حس خواهد شد.

گلکسی S25 اولترا آیفون 17 اسلیم

مدتی پیش البته نخستین تصاویر رندر گلکسی S25 اولترا سامسونگ منتشر شد و تغییرات مختصر طراحی آن را به معرض نمایش گذاشت. با این وجود هنوز در خصوص ضخامت یا ابعاد دقیق این پرچمدار مورد انتظار اخبار چندانی منتشر نشده است.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود خبرهای ناخوش از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا؛ پرچم دار جدید سامسونگ ناامید کننده است؟ مقایسه آیفون ۱۶ پرو با گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ پرچمدار آتی اپل دربرابر بهترین گوشی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*