لنوو یوگا اسلیم 7i

لپ تاپ جدید لنوو با پلتفرم انقلابی اینتل پا به میدان گذاشت

لنوو از لپ تاپ جدید یوگا اسلیم 7i Aura Edition در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد. لپ تاپ جدید لنوو از قوی‌ترین پلتفرم اینتل بهره می‌برد و وزن بسیار کمی دارد.

در روز اول نمایشگاه IFA 2024 بیشتر اخبار تکنولوژی به لپ تاپ های جدید شرکت‌های مختلف اختصاص داشته است. برخی مدل‌های لپتاپ همانند DualPlay ایسر سعی کرده‌اند با طراحی خاص خود مخاطبان را جذب کنند و برخی دیگر نیز به قدرت پردازشی بالای خود اتکا می‌کنند. لپ تاپ جدید لنوو یوگا اسلیم 7i Aura Edition در دسته دوم قرار دارد.

مشخصات و ویژگی‌های لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i Aura Edition

امسال اینتل پلتفرم Lunar Lake را جایگزین Meteor Lake کرده است. به همین‌دلیل شاهد معرفی لپ تاپ های مجهز به این پلتفرم یکی پس از دیگری هستیم. عضو جدید خانواده یوگا اسلیم نیز از پلتفرم انقلابی اینتل بهره می‌برد؛ اما شرکت سازنده هنوز مدل دقیق پردازنده را اعلام نکرده است.

لنوو یوگا اسلیم 7i

در لیست مشخصات این لپتاپ حضور ۱۶ یا ۳۲ گیگ رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD دیده می‌شود. همچنین لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i Aura Edition دارای یک پنل IPS با اندازه ۱۵.۳ اینچ است که می‌تواند رزولوشن 2.8K یا ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل را ارائه کند. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد و رفرش‌ریت آن نیز ۱۲۰ هرتز اعلام شده است.

لنوو یک باتری بزرگ ۷۰ وات‌ساعتی را برای تامین انرژی لپ تاپ در نظر گرفته است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که Yoga Slim 7i Aura Edition برای کسانی که به عمر باتری بالا اهمیت می‌دهند یک گزینه بسیار خوب محسوب می‌شود. هرچند که جزئیاتی در مورد عمر باتری لپ تاپ در سناریو‌های مختلف منتشر نشده است.

از دیگر مشخصات لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i Aura Edition می‌توان به وب‌کم با توانایی فیلم‌برداری 1080p، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ و وای‌فای ۷، اسپیکرهای چهارگانه و دوربین IR برای پشتیبانی از سیستم ویندوز هلو اشاره کرد. همچنین لپ تاپ لنوو دارای پورت HDMI 2.1 و تاندربولت ۴ است. مجموعه این امکانات نیز در بدنه‌ای قرار گرفته‌اند که وزن آن از ۱.۴۳ کیلوگرم فراتر نمی‌رود.

لنوو قصد دارد لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7i Aura Edition را تا پایان ماه جاری با قیمت ۱۳۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه کند.

بیشتر بخوانید:
لنوو از لپ تاپ یوگا پرو 7 با پردازنده AMD و قابلیت‌های جذاب دیگر رونمایی کرد ایسر از خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان رونمایی کرد دل نسل جدید لپ تاپ های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را راهی بازار کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*