حراج شماره های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول شروع شد

از امروز، شنبه 21 مهر 1403، دور جدید حراج شماره های رند همراه اول شروع شد. در ادامه با جزئیات این طرح آشنا می‌شوید.

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از امروز، شنبه 21 مهر 1403، دور جدید حراج و واگذاری شماره های رند همراه اول شروع شد. متقاضیان قادر هستند تا پایان ماه جاری به سامانه حراج اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، مراجعه کرده و ضمن مشاهده جزئیات این طرح، در این حراجی شرکت کنند.

همراه اول به‌منظور ارائه و انجام خدماتی آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره های رند، اصول و ساختار ارزشی را در نظر گرفته و بر همین اساس، شماره های رند خود را از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به‌صورت اینترنتی از نشانی https://rond.mci.ir واگذار می‌کند.

برای شرکت در حراج شماره های رند همراه اول باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در این حراجی را تایید کرده و سپس اطلاعات درخواستی و هویتی خود را در سامانه مذکور به‌صورت صحیح وارد کنید. در مرحله بعد باید رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را به‌صورت آنلاین واریز کنید.

اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط برقرار خواهد بود که حتما باید هر دو شرط برقرار باشد تا زمان حراج به پایان برسد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج متفاوت است و در زمان شروع حراجی، اعلام خواهد شد. شرط دوم هم این است که از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره باید هشت ساعت گذشته باشد. اگر قبل از اتمام مدت زمان حراج، پیشنهاد جدیدی ارائه شود، مدت زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر تمدید می‌شود.

در صورت تمایل به شرکت در طرح حراج شماره های رند همراه اول، به آدرس اینترنتی https://rond.mci.ir مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*