تصاویر وان پلاس 13

نخستین تصاویر وان پلاس 13 لو رفت

اولین تصاویر گوشی وان پلاس 13 – OnePlus 13 بالاخره به بیرون درز کرد. این تصاویر خبر از طراحی آشنا با تغییرات جزیی در این پرچمدار می‌دهند.

کمپانی OnePlus قرار بوده تا پایان ماه اکتبر 2024 نسل جدید پرچمداران خود، وان پلاس 13 را به‌طور رسمی رونمایی کند. با این وجود تا کنون اخبار منتشر شده در خصوص آن به‌طور عجیبی محدود و کنترل‌شده بوده‌اند. با وجود این که پیش‌تر نمایی از طراحی ماژول دوربین این گوشی منتشر شده بود، اما تا کنون هیچ‌گونه اخباری در مورد جزئیات فنی و مشخصات آن به بیرون درز نکرده بود. این روند اما ظاهرا در شرف تغییر است؛ زیرا به‌تازگی تصویری از این گوشی افشا شده که نمای تقریبا کاملی از طراحی پشت این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

اولین تصاویر تصاویر وان پلاس 13 خبر از طراحی مشابه قبل در آن می‌دهند

تصاویر جدید افشا شده از گوشی وان پلاس 13 توسط اکانت معتبر Digital Chat Station منتشر شده که مهر تاییدی بر واقعی بودن آن‌ها به شمار می‌رود. همان‌طور که از این تصاویر پیداست، OnePlus در طراحی پرچمدار جدیدش چندان ریسک نکرده و از یک ماژول دوربین مشابه نسل قبل در آن استفاده کرده است. این بار اما شاهد یک خط افقی و براق هستیم که ماژول دوربین را به قاب کناری متصل می‌کند.

طراحی OnePlus 13

علاوه بر این لوگوی H مربوط به «هاسلبلاد» که بار دیگر تنظیم دوربین این گوشی را عهده‌دار شده به‌طور واضح در قسمت پشت این گوشی نمایان است. از طرف دیگر به نظر می‌رسد لبه‌های پرچمدار آتی وان پلاس بر خلاف چند نسل گذشته، تخت طراحی شده‌اند که هرچند ظاهر این گوشی را به پرچمداران مدرن سامسونگ و اپل نزدیک‌تر می‌کند، اما احتمالا باعث بددست‌تر شدن دستگاه شده و تغییر چندان خوشایندی برای برخی کاربران نخواهد بود.

همچنین نمای قاب پشتی وان پلاس 13 نیز بی‌شباهت به نسل قبل نیست؛ هرچند بافت آن به‌طور واضح از سنگ‌ها و مواد معدنی الهام گرفته و تغییر مثبتی برای آن به شمار می‌رود. پیش‌تر البته شایعه شده بود که OnePlus تصمیم دارد در ساخت پرچمداران آینده خود از مواد طبیعی مثل سنگ مرمر استفاده کند و این نمای OnePlus 13 نیز می‌تواند نخستین نشانه همین مساله باشد که پتانسیل‌های فراوانی برای افزایش محبوبیت این گوشی خواهد داشت.

مشخصات فنی احتمالی OnePlus 13

وان پلاس در افشای اطلاعات فنی گوشی پرچمدار خود بسیار دقیق عمل کرده و درز اخبار در خصوص آن را به‌خوبی کنترل نموده است. در حال حاضر تنها مشخصات وان پلاس 13 که از آن‌ها مطمئن هستیم مربوط به ماژول دوربین سه‌تایی در پشت و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام است که احتمالا پای ثابت این دستگاه خواهند بود.

تصاویر وان پلاس 13

از سوی دیگر شایعات همچنین به تجهیز این گوشی به صفحه نمایشی با نرخ رفرش متغیر، یک باتری بزرگتر و تعبیه هوش مصنوعی در رابط کاربری اکسیژن او اس اشاره دارند. علاوه بر این، متاسفانه منابع مختلف همچنین به افزایش قیمت قابل توجه این گوشی نسبت به قبل هم اشاره دارند و آن را قطعی توصیف کرده‌اند.

انتظار می‌رود گوشی پرچمدار OnePlus 13 اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین رونمایی و معرفی شده و سپس چند هفته بعد به بازارهای جهانی عرضه شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی چینی وان پلاس ۱۳ موفق به شکست آیفون ۱۶ پرو شد! وان پلاس 13 با این قابلیت استحکامی بالاتر از آیفون 15 و گلکسی S24 خواهد داشت وان پلاس ۱۲ نخرید؛ ۶ دلیل که باید منتظر عرضه وان پلاس ۱۳ شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*