نمایشگاه بین المللی ایپاس 2024

همراه اول با جدیدترین فناوری‌های ارتباطی در نمایشگاه بین المللی ایپاس 2024

همراه اول با هدف ارائه خدمات نوین سازمانی و جدیدترین فناوری‌های ارتباطی به نمایشگاه بین المللی ایپاس 2024 خواهد آمد.

نمایشگاه بین المللی ایپاس 2024 به‌زودی با حضور همراه اول آغاز می‌شود. همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و پیشگام اقتصاد دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات نوین سازمانی و جدیدترین فناوری‌های ارتباطی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایپاس حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاه بین المللی ایپاس با هدف ایجاد بستری برای تبادل تکنولوژی‌های نوین در حوزه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی برگزار می‌شود و همراه اول نیز با دارا بودن بزرگترین شبکه امن ارتباطی کشور، قصد دارد خدمات متمرکز خود برای سازمان‌ها را در این رویداد به نمایش بگذارد.

بی سیم سازمانی آواک، سامانه هوشمند دیداوند برای پایش و کنترل محیطی و راهکار ایمینو برای مدیریت استفاده کودکان از گوشی های هوشمند از جمله محصولات جدیدی هستند که همراه اول در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. نمایشگاه بین المللی ایپاس 2024 در روزهای 30 مهر تا 3 آبان 1403 و از ساعت 9 تا 18 در مصلی امام خمینی برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*