شرایط فروش کامیون های بنز

شرایط فروش کامیون های باری و کمپرسی بنز 1924 و 2624 – آبان 1403

شرکت ایران خودرو دیزل در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش مرحله‌ای کامیون های باری و کمپرسی بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در آبان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو دیزل که از روز سه شنبه مورخ ۸ آبان ۱۴۰۳ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، کامیون ۱۹۲۴ با شاسی باری و کمپرسی و کامیون ۲۶۲۴ با شاسی کمپرسی بصورت نقدی مرحله‌ای به متقاضیان عرضه می‌شود. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش کامیون های بنز ایران خودرو دیزل – آبان ۱۴۰۳

شرایط فروش کامیون های بنز

در این طرح فروش، کامیون بنز ۱۹۲۴ شاسی باری با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۹۹ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان و شرایط فروش مرحله‌ای با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان در هنگام ثبت نام و مابقی یک فقره چک ۵۰۰ میلیون تومانی به سررسید اول آذر ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

کامیون بنر ۱۹۲۴ شاسی کمپرسی نیز با قیمت مصوب ۳ میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان و شرایط فروش مرحله‌ای با پرداخت ۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان و مابقی چک به سررسید اول آذر ۱۴۰۳ به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

در نهایت کامیون بنز ۲۶۲۴ شاسی کمپرسی با قیمت مصوب 4 میلیارد و 249 میلیون و ۷۸۴ هزار تومان و شرایط فروش مرحله‌ای با پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 949 میلیون و ۷۸۴ هزار تومان در هنگام ثبت نام و مابقی یک فقره چک 300 میلیون تومانی به سررسید اول آذر ۱۴۰۳ عرضه می‌شود.

شرایط فروش کامیون های بنز

موعد تحویل تمامی محصولات هفته سوم دی ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. لازم به ذکر است قیمت اعلام شده به صورت قطعی بوده و با احتساب تمامی هزینه های جانبی نظیر مالیات، عوارض قانونی، هزینه گواهی اسقاط، بیمه شخص ثالث یکساله و هزینه های شماره گذاری محاسبه شده است. ثبت نام در این طرح صرفاً از طریق سایت اینترنتی شرکت ایران خودرو دیزل انجام می‌پذیرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*