قاب پشتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

سامسونگ قاب پشتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را تغییر می‌دهد

خبر خوب برای طرفداران سامسونگ این است که قاب پشتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9 & S9) متفاوت از نسل فعلی این گوشی‌ها است. اما این تغییرات شامل چه چیزهایی می‌شود؟ در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شاید کمی سخت باشد از حالا بخواهیم در مورد پرچمداران سال 2018 کمپانی سامسونگ، یعنی دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس صحبت کنیم، اما از آنجایی که سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود همواره اخبار حواشی محصولات معرفی نشده‌ی آن زیاد است. خلاصه‌ای از تمامی موارد به گوش رسیده از دو گوشی مذکور این است که سامسونگ خیلی سریع در حال پیشرفت است و محصولات آن سال به سال با پیشرفت‌هایی همراه می‌شوند که اعضای خانواده Galaxy S9‌ نیز از این قضیه استثنا نخواهند بود.

قاب پشتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

جدیدترین شایعه‌ای که از کشور چین و توسط یکی از اعضای نزدیک به سامسونگ شنیده شده است، نشان می‌دهد که قاب پشتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با تغییرات زیادی همراه خواهند بود که نکته‌ای بسیار امیدوارکننده است. عمده‌ترین دلیل این تغییر به جهت نقد‌های انجام گرفته از جایگیری حسگر اثر انگشت در گوشی‌های گلکسی اس 8 ، اس 8 پلاس و حتی نوت 8 است، چرا که این حسگر بیش از حد بالا بوده و استفاده از آن برای کاربران دردسر ایجاد خواهد کرد. این یکی از بزرگ‌ترین ایراد‌های نسل جدید گوشی‌های سامسونگ است که ما در وب سایت‌های فناوری و نقد‌هایی که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی خود انجام می‌دهند، می‌بینیم.

عمده‌ترین دلیل تغییر قاب پشتی گلکسی اس 9 ، جای بد سنسور اثر انگشت

تمامی این‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ به بازخوردهای مشتریانش گوش کرده است و می‌خواهد تغییرات گسترده‌ای را در قاب پشتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که سال آینده عرضه می‌شوند اعمال کند. در این گزارش آمده است که هفته گذشته رندری از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که قاب پشتی گوشی اس 9 را همراه با تغییراتی چشمگیر به نمایش می‌گذارد. از مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به دوربین دوگانه‌ای اشاره کرد که به صورت عمودی در قسمت میانی گوشی قرار گرفته‌اند و درست زیر آن‌ها نیز حسگر اثر انگشت قابل رویت است.

حال آنکه چقدر این گزارش صحت داشته باشد مشخص نیست و تنها زمان می‌تواند آن را به ما ثابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*