کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow Ultimate با استاندارد IP54 معرفی شد

کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow Ultimate همراه با استاندارد IP54 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار معرفی شد. در ادامه نگاهی به قابلیت‌های کیبورد جدید ریزر خواهیم داشت.

در دنیای کیبوردهای گیمینگ و محصولات حرفه‌ای، سازندگان علاوه بر چراغ‌های پس‌زمینه، از افکت‌های مختلف همچون حالت موج‌دار یا ستاره‌ای در کنار امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی استفاده می‌کنند که نمونه آنها را می‌توان در محصول پیش رو مشاهده کرد. به گفته ریزر، طول عمر کلیدهای این کیبورد مکانیکی، 80 میلیون ضربه بوده و به لطف بهره‌گیری از “Razer Green Switches” نیز تا حداکثر فشار 50 گرم هنگام ضربه‌های قوی‌تر را تحمل می‌کند. همچنین برنامه‌ریزی کلیدها برای حالت On-The-Fly Macro Recording امکان‌پذیر است.

کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow Ultimate

کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow Ultimate با ابعاد 20.26 در 15.29 در 5.99 سانتی‌متر (7.98 در 6.02 در 2.36 اینچ) تولید شده تا حتی روی میزهای کوچک‌تر نیز بدون هیچ مشکلی بتوان از آن استفاده کرد.

در رابطه با زمان عرضه، این کیبورد مخصوص بازی همراه با تخفیف‌های مربوط به جمعه سیاه و برنامه جدید League of Legends برای preseason یا پیش‌فصل پیش رو، از طریق وب‌سایت شرکت در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. به علاوه، کاربران از ماه دسامبر می‌توانند BlackWidow Ultimate را با قیمت 109.99 دلار یا 119.99 یورو در اروپا خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*