ال جی وی 35 ThinQ

ال جی وی 35 ThinQ با دوربین دوگانه و نمایشگر 6 اینچی در راه است

ال جی وی 35 ThinQ گوشی هوشمند جدید این شرکت کره‌ای است که در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. به تازگی اخباری پیرامون ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) به دست آمده که از عرضه یک گوشی قدرتمند خبر می‌دهد.

طبق اخبار تازه منتشر شده، گوشی جدید ال جی وی 35 ThinQ در راه بوده و به زودی معرفی می‌شود. در بهمن ماه سال گذشته، شرکت ال جی نسخه آپگرید شده ال جی وی 30 اس ThinQ را معرفی کرد که به چند قابلیت هوش مصنوعی مجهز شده بود.

خبر عرضه ال جی وی 35 ThinQ در حالی منتشر شده که چند روز پیش نام پرچمدار جدید این شرکت از سری G به همراه تصاویر نسخه‌های رنگ مختلف آن رویت شد. پیش از محصول جدید سری V باید منتظر معرفی ال جی جی 7 تینکیو باشیم، اما طبق اطلاعات به دست آمده توسط AndroidHeadlines، بعد از آن باید به انتظار رونمایی ال جی وی 35 ThinQ بنشینیم.

ال جی وی 30

ویژگی‌های ال جی وی 35 ThinQ

با توجه به روال قبلی عرضه محصولات سری V می‌توان این گوشی را نیز یک دستگاه اندرویدی متمرکز بر قابلیت‌های مالتی مدیا دانست. ال جی وی 35 ThinQ به یک نمایشگر 6 اینچی دارای رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس مجهز شده و همانند ال جی وی 30 دارای یک پنل OLED خواهد بود. برخلاف محصول جدید سری G، این یک گوشی ناچ استایل نبوده و در دنباله پرچمدار سال 2017 سری V طراحی خواهد شد.

ال جی روال خود برای استفاده از دوربین دوگانه را تغییر نداده و از دو سنسور 16 مگاپیکسلی در ال جی وی 35 ThinQ استفاده خواهد کرد. سنسور اصلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 بوده و در کنار یک سنسور سوپر واید قرار می‌گیرد. همانند ال جی وی 30 چندین حالت عکاسی و فیلم برداری ویژه وجود خواهد داشت که به تمرکز آن بر روی ویژگی‌های مالتی مدیا تاکید دارد. دوربین گوشی در مقایسه با ال جی وی 30 پیشرفت‌های زیادی داشته و خوشبختانه آن‌ها را در ال جی جی 7 تینکیو نیز مشاهده خواهیم کرد.

تا پیش از معرفی ال جی جی 7 ThinQ در دوم می (دوازدهم اردیبهشت) و همچنین گذشت چندین ماه از عرضه آن خبری از این گوشی نخواهد بود، پس در حال حاضر باید منتظر شنیدن اخبار بیشتر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوربین دوگانه رو دیگه همه دارن تقریبا