هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) با قیمتی رقابتی معرفی شد

هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) طی مراسمی رسمی در چین معرفی شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی، قیمت و امکانات هواوی آنر 10 خواهیم داشت.

پرچمدار جدید هواوی از سری آنر سرانجام با ویژگی‌های جذاب معرفی شد. هواوی باز هم در بخش بالایی نمایشگر بدون حاشیه موبایل جدید خود از «ناچ» استفاده کرده است تا شاهد معرفی محصول دیگری با این سبک از طراحی باشیم.

اگرچه محصولات سری آنر قدرت پردازشی بالا و توانایی‌های درخوری دارند، ولی معمولا نسخه مقرون به صرفه‌تر پرچمداران اصلی هواوی محسوب می‌شوند. با این حال ما هم‌چنان با یکی از قوی‌ترین تلفن های هوشمند موجود در بازار رو به رو هستیم. تصور می‌کنید آنر 10 تا چه اندازه مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد؟

هواوی آنر 10

طراحی و صفحه نمایش

طراحی هواوی آنر 10 تفاوت چندانی با گوشی ها خانواده P20 نداشته و همانند این گوشی های موبایل، در بخش جلویی آن می‌توان نمایشگری با حاشیه‌های باریک را پیدا کرد. سازندگان از پنل IPS LTPS LCD با اندازه 5.84 اینچ، وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 بهره برده‌اند و پوشش محافظ گوریلا گلس از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. شباهت‌ها تنها به همین موارد ختم نمی‌شود و زیر صفحه نمایش می‌توان کلید فیزیکی هوم و اسکنر اثر انگشت که در آن تعبیه شده است را پیدا کرد.

قاب پشتی شیشه‌ای گوشی میزبان سیستم دوربین دوگانه است که بر خلاف محصولات خانواده P20، سنسورهای آن با آرایشی افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به علاوه، در این بخش دیگر لنزهای لایکا و برند این کمپانی دیده نمی‌شوند. یکی از موارد قابل توجه در مورد این اسمارت فون، وجود جک 3.5 میلی‌متری صداست. در واقع این مورد را می‌توان مزیت آنر 10 در مقایسه با محصولات سری پی 20 در نظر گرفت. ولی از آنجایی که ما با نسخه ارزان‌تر P20 و P20 Pro رو به رو هستیم، خریداران نباید در انتظار مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشند.

هواوی چهار رنگ مختلف مشکی، خاکستری، آبی (Mirage Blue) و بنفش (Mirage Purple) برای این گوشی در نظر گرفته که رنگ‌های “Mirage” همانند “Twilight” برای پی 20 و پی 20 پرو، با تغییر زاویه تابش نور تغییر می‌کند.

هواوی آنر 10

مشخصات فنی هواوی آنر 10

همان‌طور که انتظار می‌رفت، باز هم تراشه کایرین 970 با پردازنده هشت هسته‌ای و واحد پردازش عصبی به منظور پشتیبانی از هوش مصنوعی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند گوشی جدید هواوی را در دو نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. به علاوه، یک باتری 3 هزار و 400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. آنر ادعا می‌کند فناوری مورد استفاده برای باتری، آن را ظرف تنها 25 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌کند.

هواوی آنر 10

در کنار بهره‌مندی از اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1، هوش مصنوعی باز هم نقشی پررنگ را در محصولات هواوی ایفا خواهد کرد. این سیستم علاوه بر بهینه کردن سیستم نرم افزاری، در زمینه‌های مختلفی همچون تحلیل رفتار کاربران و بهبود عکاسی در خدمت شما خواهد بود.

برای ثبت تصاویر، یک سنسور 24 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی در نظر گرفته شده است تا ضمن پشتیبانی از هوش مصنوعی، کاربران بتوانند لحظات مختلف را با بهترین کیفیت ممکن ثبت کنند. دوربین سلفی آنر 10 تا 500 صحنه مختلف را می‌تواند شناسایی کند. به واسطه AI نیز ثبت تصاویر بوکه و تشخیص چهره کاربران به شکل بهتری انجام می‌شود.

هواوی آنر 10

در بخش پشتی نیز دو سنسور 16 و 24 مگاپیکسلی با لنزهای f/1.8 مسئول ثبت تصاویر هستند. اگرچه خبری از لنزهای لایکا نیست، اما خریداران می‌توانند روی قابلیت‌های AI آن همچون تشخیص صحنه حساب باز کنند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه دوربین می‌توان به حالت پرتره و قابلیت جبران نور هوشمند اشاره کرد.

قیمت هواوی آنر 10

هواوی آنر 10 قرار است در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 2599 یوان (417 دلار) و 2999 یوان (477 دلار) روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. علاقه ای به سری آنر ندارم با وجود محبوبیت بالاش
    نظر شخصیمه

  2. ممنون بابت پوشش خبر

  3. هواوی نیاز به رقابت نداره خودش برندست