نوکیا ایکس 6

نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 در وب‌سایت رسمی نوکیا رویت شد

هفته گذشته مشخص شد که نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 تاییدیه‌های لازم از رگولاتوری کشور تایوان را دریافت کرده؛ حالا وب‌سایت رسمی نوکیا نیز بر عرضه قریب‌الوقوع این گوشی میان رده صحه گذاشته است.

با ظهور موقت نام نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) در وب‌سایت رسمی برند فنلاندی، احتمال ورود این گوشی محبوب به بازارهای بین‌المللی در آینده نزدیک قوت گرفت. تصویر قرار گرفته روی خروجی وب‌سایت نوکیا، بیانگر شباهت ظاهری این ورژن با نوکیا ایکس 6 اورجینال است که ماه گذشته در چین عرضه شده بود.

نسخه جهانی نوکیا ایکس 6

تصویری از نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 برای مدتی کوتاه روی خروجی وب‌سایت نوکیا قرار گرفت

البته از آنجایی که به جز عکس بالا، اطلاعات دیگری در مورد نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 فاش نشده است، هنوز مشخص نیست که آیا این دو ورژن از حیث مشخصات فنی هم مشابه یکدیگر خواهند بود یا خیر؟

اگر چنین باشد، خریداران بین‌المللی صاحب یک گوشی میان رده با نمایشگر 5.8 اینچی و وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسل می‌شوند که مدیریت اطلاعات در آن، بر عهده تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی خواهد بود.

مشخصات اپتیک دستگاه شامل یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی می‌شود. احتمالا سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 دستگاه نیز در تابستان پیش رو با ارائه آپدیت مربوطه، به اندروید P ارتقا خواهد یافت.

در مقطع کنونی، کمپانی اچ ام دی گلوبال تاریخی را برای عرضه نسخه جهانی نوکیا ایکس 6 تعیین نکرده است؛ اما صدور تاییدیه برای این گوشی در تایوان، حاکی از آن است که این تصمیم به زودی و احتمالا تا ماه آینده میلادی اجرایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نوکیا چرلا اینقدر بد شده؟

  2. بدتریین گوشی ممکن از همه لحاظ