ویندوز 10 از تابستان آینده در ۱۹۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد

روز گذشته تری مایرسون ، مدیر بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت تاریخ عرضه رسمی ویندوز 10 را اعلام کرد.نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت یا همان ویندوز 10 از تابستان سال آینده و در ۱۹۰ کشور دنیا و به ۱۱۱ زبان مختلف عرضه خواهد شد.

کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ می‌توانند به مدت یک سال رایگان از این سیستم عامل استفاده کنند و شروع آن از تابستان می‌باشد. به عنوان بخشی از برنامه‌های ارتقا مایکروسافت، این شرکت آخرین نسخه سیستم عامل خود را با همکاری لنوو و Tencent در چین عرضه می‌کند.براساس این طرح، لنوو سرویس های آپگرید ویندوز را در ۲۵۰۰ مرکز خدمات دهی و همچنین برخی از خرده فروشی های چین عرضه خواهد کرد و در کنار آن تلفن های هوشمند جدیدی را بر پایه ویندوز ۱۰ خواهد ساخت که احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۵ میلادی توسط اپراتور چاینا موبایل عرضه می شوند.

کمپانی Tencent نیز در نظر دارد که آپگرید یاد شده را به همراه مجموعه ای از اپلیکیشن های محبوب نظیر QQ در اختیار کاربران قرار دهد.

Windows 10 1

هر دو شرکت در راستای در دسترس قرار گرفتن ویندوز در چین و مقابله با مشکلات سرقت نرم‌افزاری در منطقه تلاش می‌کنند. مایکروسافت ویندوز۱۰ را به مشتریانی که نسخه غیر واقعی ویندوز را دارند نیز پیشنهاد می‌دهد. این کار در مقایسه با تلاش پیشین مایکروسافت در جهت مبارزه با دزدی نرم‌افزار تغییر بزرگی است.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آیا ایران جزو این کشورها خواهد بود ؟

  2. اخ جون منتظر هستم امد سریع ویندوز عوض میکنم

  3. سلام وخسته نباشید
    درباره مشکلات نرم افزار این ویندوز یک پست تهیه کنید