آیا اپل در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس از ۲ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است ؟

اپل معمولا در کنفراس رونمایی از دیوایس های جدید خود هیچ اشاره ای به میزان حافظه رم به کار رفته در آنها نمی کند.این اتفاقی است که در مورد آیفون های جدید و آی پد پرو در کنفرانس پنج شنبه شب اپل نیز رخ داد.حالا رفته رفته اطلاعاتی از میزان حافظه رم این دستگاه های جدید از منابع مختلف در حال انتشار است.امروز ادوبی در خبری به استفاده از حافظه رم ۴ گیگابایتی در آی پد پرو اشاره کرد و حالا یکی از کارمندان اپل خبر از وجود رم دو گیگابایتی در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس می دهد.

در یکی از زیرشاخه‌های وب‌سایت Reddit این کارمند شرکت اپل اعلام کرده است آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس از دو گیگابایت رم بهره می‌برند. این در حالی است که شایعات پیشین نیز حکایت از این موضوع داشتند. دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری این دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل شامل بهره‌گیری از جدیدترین تراشه A9 شصت و چهار بیتی شرکت اپل در کنار گرافیک بهبود یافته است. هنوز جزئیات کامل این سخت‌افزارها اعلام نشده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد این مقدار بیشترین میزان رمی است که اپل تا کنون در آیفون های خود به کار برده است.البته در مشخصات منتشر شده از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس که در وب سایت رسمی اپل قرار گرفته ، هنوز هیچ اشاره ای به میزان حافظه رم اشتفاده شده در این گوشی ،نشده است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*