نگاه نزدیک به اوپو F1

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی هوشمند اوپو F1 (دوبله فارسی گجت نیوز)

اوپو F1 نام یکی از جدیدترین محصولات کمپانی چینی OPPO است. این گوشی هوشمند میان‌رده حاوی امکانات بسیار مناسبی است که با قیمت عالی همراه شده است. اگر قصد خرید یک گوشی میان رده تمام عیار را دارید، این گوشی هوشمند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

وقتی که به گوشی‌های هوشمند چند سال گذشته نگاه می‌کنید به طبع یاد برندهای معتبر و معروفی مانند اپل با آیفون‌هایش و سامسونگ با کهکشانی‌هایش خواهید افتاد. به هر حال در این بین افرادی هم وجود دارند که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده می‌گردند و قصد هزینه زیاد بابت خرید تلفن ندارند. از سال 2013 تا کنون گوشی‌های میان رده بسیار باکیفیتی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه شده‌اند. در این بین اوپو F1 را می‌توان یکی از مهم‌ترین این محصولات دانست.

اوپو F1 از نظر ظاهری بسیار عالی است و از نظر ضخامت می‌تواند با بهترین‌های بازار مانند آیفون 6 اس به رقابت بپردازد. این هندست دارای ضخامت 7.3 میلی‌متر است و از یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی با پنل IPS LC بهره می‌برد. در آزمایش‌های اولیه به نظر می‌رسد که این صفحه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

نگاه نزدیک به اوپو F1

مشخصات اوپو F1

از مشخصات این محصول باید به یک تراشه اسنپدراگون 616، پردازنده 8 هسته‌ای، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت میکروSD، باتری 2,500 میلی‌آمپری و در رأس همه این‌ها سیستم‌عامل ColorOS مبتنی بر اندروید آب‌نبات چوبی اشاره کرد.

نگاه نزدیک به اوپو F1

شاید یکی از بزرگ‌ترین محاسن این گوشی هوشمند را بتوان وجود دو دوربین قدرتمند با توجه به قیمت بسیار کم زیر 200 دلاری آن دانست. اوپو در دوربین این محصول از یک سنسور IMX214 سونی بسیار وسیع استفاده کرده است که ما آن را در موتو جی نیز دیده بودیم. در واقع اگر در شرایط نوری روز به تهیه عکس با این گوشی بپردازید قطعاً از کیفیت بالای آن شوکه خواهید شد.

اگر به دنبال یک محصول مقرون‌به‌صرفه و عالی هستید، هندست اوپو F1 می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا ویدیو معرفی این محصول را با دوبله فارسی گجت نیوز مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام دستتون درد نکنه سنسور اثر انگشت نداره ؟؟ میشه یه پست بزارین که گوشی هایه ارزون قیمت که سنسور اثر انگشت دارن رو معرفی کنین ممنون میشم