ایسوس زنفون 3 دلوکس

ایسوس زنفون 3 دلوکس مجهز به اسنپدراگون 821 در تایوان عرضه شد

ایسوس زنفون 3 دلوکس (ASUS ZenFone 3 Deluxe ) مجهز به اسنپدراگون 821 وارد تایوان شد و با قیمت سنگینی در این کشور به فروش می‌رسد. این دستگاه اولین گوشی هوشمندی بود که به اسنپدراگون 821 مجهز شده و اکنون به قیمت 5320 یوان، چیزی در حدود 800 دلار در سرزمین مادری ایسوس، تایوان ، به فروش می‌رسد. ایسوس ZenFone 3 Deluxe در رنگ های طلایی و نقره ای در دسترس خواهد بود. اولین محموله از این گوشی هوشمند 12 سپتامبر (22 شهریور ماه) بارگیری شده و در 23 سپتامبر (2 مهر ماه) به مشتریان تحویل خواهد شد.

ایسوس زنفون 3 دلوکس اولین گوشی هوشمندی بود که اعلام شد به تراشه پرچمدار ارتقا یافته کوالکام مجهز خواهد بود. این خبر در حدود دو ماه قبل منتشر شد و در آن زمان هیچ تولید کننده دیگری برای معرفی یک رقیب این چنینی پا به میدان نگذاشت؛ هر چند که چندی بعد شیائومی و لی اکو ادعاهایی در این زمینه کردند؛ اما گویی ایسوس در این مورد از بقیه پیشی گرفته و اکنون اولین کمپانی خواهد بود که یک محصول مجهز به اسنپدراگون 821 را به بازار وارد کرده است.

گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس وارد بازار تایوان شد؛ قیمت عرضه 800 دلار

مشخصات گوشی ZenFone 3 Deluxe این گونه است. یک نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل پنل جلویی را در بر گرفته است. 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و همانطور که گفته شد اسنپدراگون 821 قدرتنمایی خواهد کرد.

در پنل پشتی این اسمارت فون یک دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX318 که به لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری و سنسور رنگی RGB مجهز شده، قرار گرفته و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با برخورداری از ویژگی شارژ سریع Fast Charging 3.0 کوالکام، انرژی روزانه را تامین کرده و اندروید 6.0.1 مارشمالو مدیریت نرم افزاری را بر عهده گرفته است. رابط کاربری Zen UI 3.0 ایسوس بر بالای این سیستم عامل گوگل خودنمایی می‌کند. وجود یک اسکنر اثر انگشت و دو اسلات برای سیم کارت تایید می‌شود.

تراشه اسنپدراگون 821 چیزی در حدود 10 درصد قدرتمندتر از اسنپدراگون 820 است. سرعت پردازشی هسته های این چیپست از 2.15 گیگاهرتز و 1.59 گیگاهرتز در اسنپدراگون 820 به فرکانس کاری 2.34 گیگاهرتز و 2.19 گیگاهرتز در اسنپدراگون 821 ارتقا یافته است.

سرعت کاری پردازنده گرافیکی نیز بیشتر شده و از 624 مگاهرتز در مدل قبلی به 653 مگاهرتز در چیپ جدید افزایش یافته پیدا کرده است.  ایسوس زنفون 3 دلوکس بر روی کاغذ که محصول بسیار قدرتمندی است. باید دید که این گوشی در دنیای واقعی چگونه عملکردی خواهد داشت؟ باید دید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زِنفون‌ها به خاطر قیمت مقرون به صرفه‌شون، ارزش خرید داشتن، وگرنه اگه قرار باشه بیش از 2 میلیون قیمتش بشه به نظرم گوشی‌های بهتری تو این رنج هست.

  2. نه به قیمت زنفون 2 دلوکس نه این
    بیاد ایران حدود 3/5-4 ملیون قیمت میخوره مثل نوت 7
    ولی خدایی از نوت 7 سرتره
    تو هر قطعش از بقیه سرتره
    خوش بحال هر کی داره
    دوماه منتظر بودم بیاد گفتم شاید تهش دو ملیون بشه ولی حیف ایقد ندارم
    میرم v10 میخرم