گوشی جدید ورتو Constellation به هیچ وجه برای کاربران معمولی ساخته نشده است!

گوشی جدید ورتو Constellation به هیچ وجه برای کاربران معمولی ساخته نشده است!

برند ورتو (Vertu) که احتمالا آوازه‌ی گوشی ها و گجت های هوشمند لوکس و گران قیمت آن به گوشتان رسیده است، امروز سرانجام از گوشی جدیدی تحت برند Constellation رونمایی کرد که البته این محصول، آخرین اسمارت فون از سری Constellation به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی جدید ورتو Constellation خواهیم پرداخت.

معمولا در دنیای گجت‌های هوشمند لوکس، این ظاهر و جنس مواد به کار رفته در ساخت بدنه است که اهمیت دارد و مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های نرم افزاری، در اولویت درجه‌ی آخر قرار می‌گیرند. اما در کمال تعجب، گوشی ورتو Constellation از مشخصات فنی بالایی برخوردار است و برای اولین بار در تاریخ گوشی این برند انگلیسی، کاربران می‌توانند از دو سیمکارت به طور همزمان بر روی آن استفاده کنند.

در بررسی مشخصات فنی ورتو Constellation ، ابتدا به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی برخورد می‌کنیم. این نمایشگر که از نوع پنل‌های آمولد ساخته شده و دارای رزولوشن کواد اچ دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی بسیار جذاب ۵۳۸ پیکسل بر هر اینچ (۳.۶ میلیون پیکسل بر روی نمایشگر وجود دارد) است، در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری تحت رزولوشن 4K و با پیکسل‌های دارای ابعاد ۱.۵۵ میکرومتری به عنوان دوربین اصلی بر روی پنل پشتی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، چیپ ان اف سی، یک پورت یو اس بی نوع سی و یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ وایرلس، مشخصات اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند.

گوشی جدید ورتو Constellation به هیچ وجه برای کاربران معمولی ساخته نشده است!

البته متاسفانه گوشی ورتو Constellation از سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برخوردار است و با توجه به سابقه‌ی این کمپانی، احتمالا در آینده نیز شاهد عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا بر روی آن نخواهیم بود؛ البته با توجه به این که اکثریت خریداران این گوشی توجهی به این مورد ندارند، یک ورژن قدیمی از سیستم عامل موبایلی گوگل نمی‌تواند به نقصی مهم برای این محصول لوکس تبدیل شود.

با امکانات خاص گوشی ورتو Constellation آشنا شوید

تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری جذابی که در بالا بررسی کردیم، در اکثر گوشی‌های اندرویدی بازار نیز یافت می‌شوند و این چیزی نیست که خریداران برند ورتو به دنبال آن باشند. بنابراین لازم است که ویژگی‌های مخصوصی در گوشی‌های این برند خاص قرار داده شود تا علاقه‌مندان ثروتمند و سخت‌پسند آن نیز راضی از فروشگاه بیرون بیایند.

در همین راستا ورتو اعلام کرده است که مدل جدید گوشی‌های Constellation دارای یک لایه‌ی محاظفتی بر روی نمایشگر خود هستند که آن را به طور کامل از خط و خش و آسیب‌های ظاهری در امان نگه می‌دارد. این لایه که به صورت یک‌پارچه طراحی شده، از ۱۴۰ قیراط پنل کریستالی یاقوت کبود نسل ششم تشکیل شده است و به طور کامل در نقش یک نگهبان قدرتمند از نمایشگر لمسی این گوشی محافظت خواهد کرد.

گوشی جدید ورتو Constellation به هیچ وجه برای کاربران معمولی ساخته نشده است!

بر روی پنل جلویی گوشی ورتو Constellation ، بلندگوهای استریویی قرار گرفته است که با بهره‌گیری فناوری پردازش صدای فراگیرِ مجازی دالبی دیجیتال پلاس، پخش صدای آکوستیک و بسیار دقیقی را در اختیار خریداران این دیوایس قرار می‌دهند. تمام گوشی‌های این مدل توسط دست و در تولیدی مخصوص ورتو در کشور انگلستان ساخته می‌شوند و بعد از تکمیل بدنه با آلومینیوم آنودایز شده، از روکش چرمی برای طراحی بدنه استفاده شده است؛ نکته‌ی جالب اینجاست که حتی این چرم نیز از نوع چرم‌های معمولی داخل بازار نیست و یک دباغی مخصوص که در ایتالیا و توسط یک خانواده‌ی ماهر اداره می‌شود، آن را تولید و به دست طراحان ورتو می‌رساند.

سرویس مراقبت و نگهبانی ۲۴ ساعتهی ورتو برای خریداران این محصول نیز در دسترس خواهد بود و آنها می‌توانند با فشردن دکمه‌ی یاقوتی قرار گرفته در کنار این گوشی، از این سرویس در هر زمان و هر مکانی استفاده نمایند. همچنین دارندگان گوشی ورتو Constellation به iPass، بزرگترین شبکه‌ی وای فای در سراسر جهان، متصل خواهند شد و می‌توانند به راحتی و به طور رایگان از خدمات آن بهره ببرند.

گفتنی است که این محصول که دارای تکنولوژی SilentCircle برای رمزگذاری تماس‌های خروجی و ورودی به تلفن کاربر است، از اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن ماه) در بوتیک‌های مورد تایید این کمپانی قابل خریداری خواهد بود و هنوز هیچ قیمتی برای آن اعلام نشده است. هرچند که با توجه به نام این برند و مشخصات سخت افزاری به کار رفته در این محصول، به هیچ وجه انتظار قیمت منطقی و مناسبی را نداشته باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*