شیائومی در حال کار بر روی تولید نسل بعدی می میکس است

شیائومی در حال کار بر روی تولید نسل بعدی می میکس است

شیائومی چند ماه پیش یک اسمارت فون جذاب با نمایشگری خیره کننده را معرفی کرد که باعث شد از بسیاری از تولیدکنندگان برتر در این زمینه نظیر سامسونگ و ال جی که غول‌ های دنیای نمایشگر و پنل‌های تاچ اسکرین هستند، پیشی بگیرد. شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) نام این گوشی جذاب بود که حاشیه‌های بسیار اندک نمایشگر آن از طرفین بدنه، ظاهری ویژه را به پنل جلویی آن اهدا کرده است.

حالا طبق پست جدیدی که بر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است، گویا این کمپانی در حال کار بر روی تولید نسل بعدی می میکس است. طبق پستی که توسط لی جون (Lei Jun)، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره‌ی شیائومی، منتشر شده است، آنها به نظر بار دیگر در حال انجام یک همکاری مشترک با طراح فرانسوی، فیلیپ استارک (Philippe Starck)، هستند. گویا این برند چینی اهداف جاه‌طلبانه‌ای داشته و قصد دارد با پیشروی در همین سبک طراحی، نسل بعدی شیائومی می میکس را با حاشیه‌های حتی کمتری از مدل اولیه روانه‌ی بازار کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسل اول این اسمارت فون دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۱.۳ درصد بود که این رقم بسیار بالایی در دنیای تلفن های همراه هوشمند محسوب می‌شود. حالا آنها قصد دارند این رقم را از این هم فراتر برده و طبق شایعات منتشر شده، آن را به ۹۳ درصد برسانند که در این صورت، نسل بعدی شیائومی می میکس به یکی از اولین‌ها در دنیای اسمارت فو‌نهای غول‌پیکر تبدیل می‌شود که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن دارای رقمی بالاتر از ۹۲ درصد است.

شیائومی می میکس ۲ رقبای سرسختی خواهد شد

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات و حتی طراحی ظاهری شیائومی می میکس ۲ یا هر نام دیگری که این کمپانی برای آن انتخاب می‌کند، وجود ندارد و تنها می‌دانیم که بحث تمرکز بر روی افزایش ابعاد نمایشگر، یکی از اولیت‌های این برند چینی برای مدل جدید است. به غیر از این موضوع، چیز خاص دیگری از این محصول در دست نیست. در ضمن انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۷، به غیر از شیائومی تعداد دیگری از سازندگان برتر دنیای موبایل نیز به سمت این طراحی متمایل شوند و در کل می‌توانیم بگوییم که امسال، تمرکز زیادی بر روی حذف حاشیه‌های نمایشگر و افزایش نسبت تاچ اسکرین به بدنه قرار داده خواهد شد.

فعلا می‌دانیم که ال جی جی ۶، گلکسی اس ۸ سامسونگ و آیفون ۸، سه پرچمدار مهم دنیای اسمارت فون‌ها هستند که قرار است با حاشیه‌های بسیار کمتری از نسل قبلی روانه‌ی بازار شوند و حتی این موضوع در اس ۸ با حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، به شکل جدی‌تری نیز دنبال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*