ساخت هدست Gear VR گلکسی نوت 8 برای پشتیبانی از پرچمدار جدید سامسونگ

هدست Gear VR گلکسی نوت 8 برای پشتیبانی از پرچمدار جدید سامسونگ ساخته می‌شود

در رویداد معرفی فبلت جدید سری نوت سامسونگ، این کمپانی از ساخت هدست Gear VR گلکسی نوت 8 برای پشتیبانی از نمایشگر 6.3 اینچی این پرچمدار خبر داد.

هدست Gear VR گلکسی نوت 8 یک هدست واقعیت مجازی است که به جز قابلیت پشتیبانی از نمایشگر مخصوص سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)، فرق چندانی با سایر هدست‌های ساخته‌شده توسط این کمپانی کره‌ای و مخصوصا «گیر وی آر 2017» که چند ماه گذشته، همزمان با معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عرضه شد، ندارد. اما اینطور که به نظر می‌رسد، در زمان عرضه هدست قبلی که هنوز 129.99 دلار قیمت دارد، کره‌ای‌ها به فکر سازگاری آن با گلکسی نوت 8 نبودند.

ساخت هدست Gear VR گلکسی نوت 8 برای پشتیبانی از پرچمدار جدید سامسونگ

تصویری تبلیغاتی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 8

بر اساس اطلاعات موجود، فبلت جدید سامسونگ با سایر تجهیزات واقعیت مجازی ساخته‌شده سازگاری ندارد؛ اما نکته قابل‌توجه اینجاست که با خرید هدست Gear VR گلکسی نوت 8 کاربران می‌توانند با استفاده از مدل‌های پرچمداران پیشین سامسونگ، یعنی اس 8، اس 8 پلاس، اس 7 اج، اس 6، اس 6 اج، اس 6 پلاس و نوت 5 هم وارد دنیای واقعیت مجازی شوند.

کمی عجیب به نظر می‌رسد که در رویداد معرفی این گوشی، تمرکز زیادی بر روی هدست Gear VR گلکسی نوت 8 نبود و این آیتم هم جزو وسایل قابل پیش‌خرید سامسونگ قرار نداشت. از آنجایی که با ارتقای گوشی گلکسی نوت به سری جدید این تلفن‌های هوشمند، دیگر امکان استفاده از هدست‌های VR پیشین وجود ندارد، به احتمال قوی کره‌ای‌ها در حال آماده‌سازی این هدست جدید برای عرضه هرچه سریع‌تر آن به خریداران هستند. این امیدواری هم وجود دارد که نوت 8، همانند گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، با هدست گوگل دی دریم (Google Daydream) هم سازگار باشد؛ اما هنوز این قابلیت به صورت قطعی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*