گلکسی نوت 9 سامسونگ

واضح‌ترین رندرهای گلکسی نوت 9 سامسونگ طراحی این فبلت را نشان می‌دهند

سایت PhoneArena رندرهای واضح و باکیفیتی از فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) را به انتشار رسانده است. با توجه به این رندرها، ما می‌توانیم تغییرات آن نسبت به گلکسی نوت 8 را مشاهده کنیم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ بنا به دلایل خوبی، یکی از جذاب‌ترین گوشی های سال 2018 خواهد بود. آن دنباله رو طراحی گوشی های سامسونگ است که در گلکسی اس 8 و نوت 8 سال گذشته پدیدار شد و تمام این‌ها به معنای یک دیوایس قدرتمند خواهد بود. نوت 9 از نظر طراحی تغییرات بزرگی نسبت به نسل پیشین خود نخواهد داشت، اما فرمول موفق سال گذشت را با کمی اصلاح بهبود خواهد بخشید.

یک تصویر تازه انتشار یافته (توسط حساب کاربری Universelce@) یک محافظ نمایشگر برای گلکسی نوت 9 سامسونگ را نشان می‌دهد که می‌تواند بازگوی طراحی مشابه آن با نسل گذشته، اما حالا با حاشیه‌های به مراتب کمتر در بالا و پایین نمایشگر باشد که می‌تواند نسبت به نسل گذشته آن را جذاب‌تر کند. به هر ترتیب سامسونگ مجبور بوده است حاشیه بالایی صفحه را تا حد ممکن برای حضور دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم حفظ کند.

اگر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مشابه نسل گذشته خود هستند، ما نباید شگفت زده شویم اگر با کنار هم قرار دادن نوت 9 و نوت 8 تفاوت کمی را در طراحی قاب جلویی آن‌ها مشاهده کردیم. با این حال در قاب پشتی قضیه متفاوت است.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

در حال حاضر ما اطلاعاتی در مورد پیکربندی دوربین ها در گلکسی نوت 9 سامسونگ نداریم، اما می‌دانیم که سامسونگ اشتباه گذشته را تکرار نخواهد کرد و به جای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در سمت راست، همانند مدل‌های اس 9 آن را به زیر دوربین ها می‌آورد. این می‌تواند ایده‌ای از طراحی قاب پشتی گوشی به ما بدهد، گرچه اطلاعاتی در دست نداریم تا بتوانیم در این مرحله از ادعای خود حمایت کنیم. حدس ما طراحی شبیه به رندر زیر است:

گلکسی نوت 9 سامسونگ

یکی دیگر از موارد در مورد این گوشی که هنوز در رمز و راز قرار دارد، قلم S-Pen است. ما می‌دانیم که آن حضور خواهد داشت،‌ اس پن یک امضا برای گوشی های سری نوت سامسونگ است زیرا اصلا نامشان هم دربرگیرنده‌ی کلمه‌ی قلم است، اما نمی‌دانیم سامسونگ چه تغییراتی بر روی این قلم نسبت به نسل فعلی آن اعمال خواهد کرد. ما بر این باوریم که دو نسل عمدتا مشابه باشند، گرچه می‌تواند نسل جدید قادر به تشخیص سطوح فشار بیشتری برای کنترل بهتر در نوشتن باشد.

تغییرات کم در گلکسی نوت 9 سامسونگ

با توجه به هر آنچه که گفته شد، گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌تواند شباهت زیادی با نسل پیشین خود داشته باشد. این بد نیست، اما اگر می‌خواهید تغییرات بزرگی همچون جهش از گلکسی اس 7 به اس 8 یا گلکسی نوت 7 به نوت 8 را مشاهده کنید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

بزرگ‌ترین تغییر شاید حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در نوت 9 باشد که پیش از آن شاهد حضورش در هیچ گوشی سامسونگی نبودیم. اما ممکن است نخستین گوشی مجهز به این اسکنر اولتراسونیک برند سامسونگ، گلکسی اس 10 قابل عرضه در سال آینده باشد.

نکته: تصاویری که از این گوشی در مطلب فوق می‌بینید، توسط طراحان سایت PhoneArena و بر اساس شنیده‌ها و شایعات مختلف ساخته شده‌اند. پس ممکن است آن‌ها با طراحی نهایی محصول متفاوت باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا که همون قبلین