قلم هوشمند ال جی

پتنتی از قلم هوشمند ال جی مجهز به یک نمایشگر منعطف منتشر شد

پتنت‌هایی از قلم هوشمند ال جی به انتشار رسیده است که نشانگر یک قلم مجهز به نمایشگر رولی و عملکردی مشابه یک گوشی هوشمند کامل است.

در یکی از جدیدترین نوآوری‌های عجیب جهان، ال جی پتنتی از یک قلم هوشمند را به ثبت رسانده است که می‌تواند حتی جای گوشی هوشمند شما را نیز بگیرید. بله درست شنیدید، قلم هوشمند ال جی حتی به یک نمایشگر نیز مجهز است. در ادامه می‌خواهیم نگاه نزدیک‌تری را به یکی از دستاوردهای احتمالی آینده غول کره ای بی‌اندازیم.

کلیدی‌ترین قابلیت قلم هوشمند ال جی تجهیز آن به دو نمایشگر است. نمایشگر کوچک می‌تواند یک گزینه برای میانبر اپلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و زمان باشد، در حالی که یک نمایشگر بزرگ‌تر از نوع انعطاف پذیر است. یک دکمه اختصاصی نیز در اینجا قرار دارد که مربوط به خاموش و روشن کردن صفحه نمایش است؛ پس شما می‌توانید هر زمانی که خواستید از آن به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی نیز استفاده کنید. آن می‌تواند تمامی برنامه‌های معمولی را اجرا کرده و برای گشت و گذار در اینترنت و یا نوشتن استفاده شود. ما گمان می‌کنیم که این نمایشگر ال جی چیزی شبیه به تلویزیون 65 اینچی رولی این شرکت عمل می‌کند.

قلم هوشمند ال جی

انواع حسگرها در قلم هوشمند ال جی

اما جدا از نمایشگرها، خود قلم نیز از حسگرهای مختلفی بهره می‌برد که معمولا شاهد حضور آنها بر روی گوشی های هوشمند هستیم. ما در مورد حسگرهای ژیروسکوپ، قطب نمای الکترونیکی، مجاورتی، فشاری، دوربین و حتی حسگرهای ردیابی چشم صحبت می‌کنیم. البته در اینجا خبری از اسکنر اثر انگشت نیست و جای خودش را به یک میکروفون و بلندگوی رو گوشی داده است که می‌تواند قلم هوشمند ال جی را به یک گوشی کامل تبدیل کند.

قلم هوشمند ال جی

قلم هوشمند ال جی

علاوه بر این، حق اختراع جدید شرکت ال جی به یک ویژگی جالب اشاره می‌کند که اجازه می‌دهد قلم با هر گوشی هوشمند یا تبلتی سازگار باشد. نوشتن بر روی هر سطحی که یک نمایشگر لمسی باشد، با این قلم ممکن خواهد بود. حال آنکه قلم هوشمند ال جی آیا به مرحله تولیدی می‌رسد یا خیر، موضوعی است که در آینده مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چرت محض…تو گوشیتو درست تولید کن این قلم خیالی و غیر قابل باور بخوره تو سرت

  2. افرین به الجی ولی باید فهمید که عایا عملیش میکنه یا نه

  3. این ایده جالبیه

  4. لابد به زودی قلم رو به یه مینی گوشی زاپاس تبدیل میکننن

  5. دیگه با یه خودکار همه چیز حل میشه

  6. خدایی این ایده ها چجور به ذهنشون میرسه
    نابغه ان برا خودشون