قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) سرانجام به صورت رسمی اعلام شد. در این مطلب از زمان عرضه گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ اطلاع پیدا کرده و به قیمت جدیدترین پرچمدار 2018 سامسونگ پی خواهیم برد.

سامسونگ گلکسی نوت 9 بهترین گوشی هوشمند این شرکت کره‌ای تا امروز به شمار می‌رود. به جرات می‌توان گفت تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممکن برای یک گوشی هوشمند به بهترین وجه ممکن در آن به کار رفته است. اگرچه این موضوع از یک طرف باعث خوشحالی طرفداران دنیای گجت‌های همراه است، اما سبب شده قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۹ به طور فضایی افزایش پیدا کند!

استفاده از دوربین دوگانه مجهز به گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و دارای توانایی فیلم برداری در نرخ 960 فریم بر ثانیه، استفاده از اسپیکرهای استریو، وجود یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و بسیاری از موارد خاص دیگر باعث شده‌اند با گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی رو به رو شویم.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 و زمان عرضه آن

برای کشورهای اروپایی، قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 برابر 999 یورو تعیین شده است. البته این قیمت نسخه پایه مجهز به 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بوده و برای نسخه مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت داخلی به 1250 یورو افزایش پیدا می‌کند. همانطور که می‌بینید، با وجود پیشرفت گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسل پیشین، قیمت آن افزایش چندانی نداشته است. در بازارهای خارج از اروپا، قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 حدود 950 دلار خواهد بود.

بین روزهای هجدهم مرداد تا یکم شهریور، زمان پیش خرید گوشی خواهد بود. در صورت تحویل دادن یک گوشی هوشمند قدیمی 100 یورو و در صورت تحویل یک گوشی سری نوت قدیمی 200 یورو تخفیف دریافت می‌کنید. به این ترتیب با وجود دریافت پیشرفته‌ترین پرچمدار سامسونگ، فشار مالی کمتری را تحمل خواهید کرد!

از روز دوم شهریور ماه، عرضه سامسونگ گلکسی نوت 9 به خرده فروشی‌ها آغاز می‌شود. گزینه‌های رنگ در دسترس آبی اقیانوسی، مشکی و ارغوانی هستند. در صورت نیاز به خرید نسخه مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت داخلی، تنها گزینه رنگ در دسترس مشکی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تو ایران ک فک نکنم بیاد اصلا

  2. نو نیم میلیون میشه یا خداا