آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام 5.3 با قابلیت تنظیم کامل تصویر زمینه منتشر شد+دانلود

آپدیت جدید تلگرام 5.3 با ویژگی‌های زیادی همانند مدیریت و تنظیم کامل تصویر زمینه منتشر و برای دانلود آماده شده است. امکان آپلود تصویر زمینه توسط کاربران در کنار سایر ویژگی‌های جدید، باعث شده است تا این پیام رسان بیشتر از گذشته محبوب شود.

برنامه تلگرام با تغییرات کلی در بخش تصویر زمینه برای آی او اس و اندروید منتشر شد. هم اکنون کاربران تلگرام می‌توانند تصویر زمینه چت را از میان طیف گسترده تصاویر پیش‌فرض، انتخاب کنند.

آپدیت جدید تلگرام

در صورتی که کاربران موفق به پیدا کردن تصویر موردنظر نشوند، می‌توانند از بخش جستجوی برنامه به منظور یافتن تصویر مورد علاقه استفاده کنند، همچنین امکان آپلود تصاویر شخصی هم وجود دارد.

روند تنظیم تصاویر زمینه هم آپدیت شده است. نسخه جدید تلگرام، قابلیت تار کردن تصاویر جهت بهبود وضعیت خوانایی در چت را فراهم خواهد کرد، اما متاسفانه این ویژگی فراتر از حد انتظار بوده و می‌تواند مانع تشخیص صحیح تصویر شود.

شما می‌توانید موشن افکت را فعال کنید که در نتیجه آن، زمانی که گوشی را میچرخانید، یک اختلاف منظر با والپیپر شما ایجاد خواهد شد.

در آپدیت جدید تلگرام امکان داشتن یک الگو برای زمینه وجود دارد، همچنین می‌توانید رنگ زمینه دلخواه خود را برای الگو انتخاب کنید، البته طیف وسیعی از تنظیمات الگو هم به صورت پیش‌فرض قرار گرفته است.

هنگامی که زمینه را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با یک ضربه در کلیه دستگاه‌های خود فعال کنید. اینطور که پیداست، امکان اشتراک‌گذاری زمینه شخصی با سایر کاربران هم وجود دارد. در حال حاضر آپدیت جدید تلگرام 5.3 برای اندروید و آی او اس جهت دانلود در دسترس قرار دارد.

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل اندروید

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل آی او اس (iOS)

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل ویندوز موبایل (ویندوزفون)

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 نسخه دسکتاپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من هنوز ابدیت نکردم
    ولی با این قابلیت باید حتما بگیرمش