گوشی هوشمند منعطف شیائومی

گوشی هوشمند منعطف شیائومی با نصف قیمت گلکسی فولد در راه است

کمپانی شیائومی (Xiaomi) هم قصد ورود به بازار دستگاه‌های انعطاف پذیر را دارد. بر اساس یک گزارش تازه، گوشی هوشمند منعطف شیائومی در سه ماهه دوم سال 2019 و با قیمتی کمتر از 1000 دلار عرضه خواهد شد.

سامسونگ و هواوی اخیرا از گوشی های قابل انعطاف خود رونمایی کردند. این دو محصول طراحی متفاوتی دارند؛ ولی گران قیمت بودن، وجه اشتراک آن‌هاست. ساموسنگ گلکسی فولد 1980 دلار قیمت‌گذاری شده است و خرید هواوی میت ایکس هم، حدود 2600 دلار برای مشتریان آب می‌خورد. با چنین قیمت‌های گزافی این دو دستگاه را باید لاکچری لقب داد، اما به لطف شیائومی، می‌توان یک گوشی هوشمند منعطف را با کمتر از هزار دلار خریداری کرد؛ در واقع 999 دلار!

بنابر گزارش وب‌سایت iGyaan، گوشی هوشمند منعطف شیائومی که فعلا از آن با اسامی می فولد (Mi Fold) و می فلکس (Mi Flex) یاد می‌شود؛ در آمریکا با قیمت 999 دلار، در اروپا 999 یورو و در کشور هند با قیمت 75 هزار روپیه به فروش خواهد رسید. ظاهرا کمپانی چینی برای معرفی این محصول، ماه‌های آوریل تا ژوئن (اوایل بهار تا اوایل تابستان) را درنظر گرفته است و پس از عرضه‌ی اولیه دستگاه در چین، آن را روانه بازارهای جهانی نیز می‌کند.

این گزارش دلیل نصف قیمت بودن Mi Fold/Flex در قیاس با محصول سامسونگ را، استفاده‌ی شیائومی از نمایشگرهای اولد کمپانی Visionox و خریداری این قطعات به تعداد مورد نیاز خود عنوان کرده است. البته مشخص نیست که آیا این پنل‌ها به خوبی پنل OLED گلکسی فولد و میت ایکس هستند یا نه؟

همچنین باید دید که آیا گوشی هوشمند منعطف شیائومی با تجهیز به چیپست اسنپدراگون 855 و 10 گیگ حافظه رم، در قامت یک پرچمدار ظاهر خواهد شد یا خیر؟ در ویدیوی زیر که ماه ژانویه منتشر شده بود، می‌توان شمایی از طراحی دستگاه را دید.

گوشی هوشمند منعطف شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینم برند بنجل چینى که فقط بدرد سطل زباله میخوره!!
    😀