هرآنچه تا امروز درباره گلکسی نوت ۱۰ می‌دانیم (گجت تی وی)

با انتشار تصاویر جدید رندر شده گلکسی نوت ۱۰ احتمال حذف جک هدفون و عدم حضور دکمه بیکسبی وجود دارد. با گجت نیوز همراه باشید تا یک جمع بندی به شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) داشته باشیم.

سامسونگ با معرفی کهکشانی های سری اس 8 زبان طراحی گوشی های خود را تغییر داد اما این روند اینگونه که پیداست در سری اس 10 هم آنچنان تغییر نکرده به جز موارد مانند : حذف جک هدفون، حذف دکمه بیکسبی، تغییر موقعیت هول پانچ برای دوربین سلفی، اضافه کردن دوربین تی او اف یا تایم آف فلایت به عنوان دوربین چهارم و جابجایی دکمه پاور و کلید های تنظیم صدا از حاشیه سمت راست به چپ.

امسال سامسونگ به احتمال قوی دو نسخه نوت در خانواده نوت ۱۰ قرار خواهد داد که با نام های نوت 10 پرو و نوت 10 معرفی می‌شوند. تفاوت این دو نسخه به دوربین چهارم در نوت 10 پرو، نمایشگر کم حاشیه تر برای نوت 10 پرو و برتری میزان حافظه رم و حافظه داخلی 12 و 512 گیگابایتی در رده بالاترین نسخه نوت 10 پرو بر می‌گردد.

در آخرین تصاویر منتشر شده از رندر های گلکسی نوت 10 پرو مشخص شده که به صورت احتمالی مجهز به دوربین 4 گانه پشتی است که ساختار آن شامل دوربین اصلی، دوربین خیلی عریض و دوربین تله با بزرگنمایی 2 برابری به همراه دوربین چهارم که نقش حسگر عمق میدانی را بازی می‌کند خواهد بود.

در ادامه ویدیویی از این تصاویر به همراه توضیحات آن را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

جمع بندی ویدیویی اخبار و شایعات پیرامون گلکسی نوت 10 سامسونگ

آخرین اخبار سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من نوت ۹ دارم و واقعاً راضی هستم.من نهایتاً حاضرم ۴ تومن رو گوشی خودم بذارم و خرید کنم مدل جدید را نه بیشتر

  2. بینظیره…اگه قدرت خرید داشتیم بعله

  3. نوت ده انتظارار رو زیادی بالابرده میترسم خراب کنه

  4. تا معرفی شه شک و شبهه زیاده همیشه

  5. بازم اگه ای جوری که میگن باشه پیشرفت خوبی داشته