هواوی میت ایکس

مشخصات بیشتری از گوشی منعطف هواوی میت ایکس افشا شد

به نظر می‌رسد هواوی در حال تکمیل کردن مراحل تولید گوشی منعطف هواوی میت ایکس – Huawei Mate X است. در حال حاضر مشخصات بیشتری از گوشی انعطاف پذیر هواوی افشا شده است.

انتظار می‌رفت سال جاری میلادی شاهد عرضه تعداد قابل توجهی از گوشی های انعطاف‌پذیر باشیم. به نظر می‌رسد این موضوع با مشکلاتی که برای صفحه نمایش گوشی منعطف سامسونگ رخ داد، به تعویق افتاده باشد. اینطور که پیداست، هواوی به دلیل مشکلات به وجود آمده برای گوشی منعطف سامسونگ، تصمیم گرفت وقت بیشتری را برای بررسی گوشی انعطاف‌پذیر میت ایکس بگذارد تا دچار سرنوشت مشابهی نشود.

هواوی میت ایکس

در حال حاضر گوشی هوشمند هواوی میت ایکس توانست مجوز ورود به بازار چین (TENNA) را به دست آورد؛ این دستگاه به عنوان گوشی 5G با شماره مدل TAH-AN00 در لیست قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از لیست TENNA، گوشی منعطف هواوی دارای صفحه نمایش 8 اینچ اولد با وضوح تصویر 2200×2480 پیکسل است؛ همچنین این لیست نشان می‌دهد که دستگاه انعطاف‌پذیر هواوی از باتری 4400 میلی‌آمپری قدرت خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات درج‌شده در فهرست مربوطه، میت ایکس در سه مدل مختلف با رم‌های 6 + 8 + 12 گیگابایت که به ترتیب در کنار حافظه‌های داخلی 128 + 256 + 512 گیگابایت هستند، عرضه خواهد شد؛ هر کدام از این مدل‌ها می‌توانند از کارت حافظه جانبی نانو هم پشتیبانی کنند. ما نسبت به این که هواوی قصد عرضه یک نسخه 6 گیگابایتی از دستگاه جدید و قدرتمند خود را داشته باشد، تردید داریم و شاید بتوان گفت که غول تکنولوژی چین، گزینه‌ها را برای خود در دسترس قرار داده است.

هواوی میت ایکس

این دستگاه دارای ابعاد 11 × 146.2 × 161.3 با وزن 287 گرم است. سنسورهای چهارگانه میت ایکس توانسته زیبایی خاصی به دستگاه ببخشد؛ به نظر می‌رسد این دستگاه به ترتیب مجهز به سنسورهای 40 + 16 + 8 مگاپیکسل در کنار سنسور ToF باشد. گوشی میت ایکس دارای سریع‌ترین فناوری شارژ 55 وات هواوی خواهد بود، اما از زمان معرفی آن خبری در دسترس نیست. بر اساس مجوز دریافت شده از TENNA، زمان معرفی هواوی میت ایکس بسیار نزدیک است. اطلاعات موجود نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر در ماه سپتامبر در روسیه عرضه خواهد شد، اما تاریخ عرضه آن در چین، زودتر از روسیه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فکر نمیکنم فروشی داشته باشه

  2. هیچ وقت سلیقه من نخاهد بود

  3. ولی دوربین های خوبی داره خیلی خوبه

  4. 4400 برای دوتا نمایشگر کم نیست؟؟؟