لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S

بررسی لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S ؛ یک لپ تاپ گیمینگ با دو نمایشگر (گجت تی وی)

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن ایکس 2 اس (HP OMEN X 2S)، از دو نمایشگر بهره می‌برد که آن را به یک لپ تاپ منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. اکنون می‌خواهیم لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S را در گجت تی وی بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

شرکت اچ پی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ در بازار جهانی است. این برند مطرح در زمینه لپ تاپ های گیمینگ نیز موفق بوده و مدل‌های شاخصی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از مدل‌ها اچ پی اومن ایکس 2 اس (HP OMEN X 2S) است که به تازگی معرفی و عرضه شده است.

لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S طراحی جالبی دارد و از دو نمایشگر بهره می‌برد. این ایده، خلاقانه به نظر می‌رسد و کاربران می‌توانند در هنگام بازی کردن، یک نمایشگر اضافه برای کارهای دیگر داشته باشند. نمایشگر ثانویه این لپ تاپ گیمینگ دارای اندازه 6 اینچی با رزولوشن 1080p است که در بالای صفحه کلید قرار گرفته و قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این اولین بار نیست که لپ تاپی با دو نمایشگر معرفی می‌شود. در نمایشگاه کامپیوتکس امسال نیز ایسوس زنبوک پرو و کانسپت گیمینگ اینتل با طراحی مشابهی معرفی شدند، اما اومن ایکس 2 اس متفاوت‌تر است و قابلیت‌هایی مانند تاچ اسکرین ایسوس ندارد.

از بخش نمایشگر ثانویه که بگذریم، لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S مجهز به نمایشگر اصلی 15 اینچی فول اچ دی با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز یا 240 هرتز، پردازنده Core-i7 نسل 9 اینتل با 8 هسته پردازشی، حداکثر 32 گیگابایت رم و تراشه گرافیکی انویدیا جی فورس RTX 2080 Max-Q است. همچنین این دستگاه از سیستم خنک‌کننده آبی ویژه‌ای بهره می‌برد که دمای CPU را به بهترین شکل کنترل می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی کامل اچ پی اومن ایکس 2 اس را مشاهده کنید و با ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی لپ تاپ اچ پی OMEN X 2S

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*