ویوو زد 1 ایکس – Vivo Z1x ؛ مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه

گوشی ویوو زد 1 ایکس – Vivo Z1x در کشور هند معرفی شد. در ادامه، قیمت ، زمان عرضه و مشخصات فنی گوشی جدید ویوو زد 1 ایکس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پس از معرفی گوشی ویوو زد 1 پرو در ماه ژوئیه در هند، حالا ویوو گوشی ویوو زد 1 ایکس را در همین کشور معرفی کرده است. در این مطلب ضمن اشاره به مشخصات فنی این گوشی، زمان عرضه و قیمت ویوو زد 1 ایکس را اعلام خواهیم کرد.

مشخصات فنی ویوو زد 1 ایکس – Vivo Z1x

گوشی موبایل Vivo Z1x مجهز به صفحه نمایش 6.38 اینچ سوپر آمولد با ناچ قطره و وضوح فول اچ دی پلاس به همراه نسبت ابعاد تصویر 9:19.5 است، همچنین شاهد یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش هم هستیم. گوشی جدید ویوو دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل Sony IMX582، سنسور 8 مگاپیکسل و سنسور 2 مگاپیکسل در بخش عقب است، همچنین در بخش جلو هم مجهز به سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی‌ست. گوشی Vivo Z1x قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 712 و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 22.5 وات هستیم.

 

قیمت ویوو زد 1 ایکس – Vivo Z1x

گوشی هوشمند ویوو زد 1 ایکس در دو مدل متفاوت و با قیمت های زیر در هند عرضه خواهد شد:

  • 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی – 238 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی – 265 دلار

زمان عرضه ویوو زد 1 ایکس – Vivo Z1x

اولین فروش گوشی هوشمند Vivo Z1x قرار است در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) و ساعت 12 ظهر به وقت محلی آغاز شود. خریداران می‌توانند این گوشی را از فروشگاه ویوو در هند و Flipkart، تهیه کنند. بد نیست بدانید که Vivo Z1x در دو رنگ آبی (Fusion Blue) و بنفش (Phantom Purple) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چی بگم والا خوبه موفق باشن

  2. گوشیه بسیار عالی هست اما238دلار خیلی گرونه

  3. والا خوب ارزانن