لیگ بازی های دیجیتال سامسونگ

لیگ بازی های دیجیتال سامسونگ به زودی برگزار خواهد شد

نخستین دوره لیگ بازی های دیجیتال سامسونگ به زودی با حضور نفرات برگزیده در مرکز تجربه سامسونگ برگزار خواهد شد. از بازی‌های دیجیتال این لیگ می‌توان به گرفتن پنالتی، نگه داشتن توپ با سر، اتومبیل‌رانی و فوتبال اشاره کرد.

شرکت سامسونگ به منظور تعامل بیشتر کاربران با محصولات جدید خود و خلق لحظات پرشور و هیجان‌انگیز لیگ بازی های دیجیتال را برگزار می‌کند. در این سری مسابقات شرکت‌کنندگان ضمن داشتن لحظاتی شاد و پرهیجان، برخی از قابلیت‌های برتر و کیفیت متمایز محصولات جدید سامسونگ را نیز از نزدیک تجربه خواهند کرد.

اولین دوره این لیگ سامسونگ به زودی با حضور نفرات برگزیده در مرکز تجربه سامسونگ برگزار می‌شود. در این لیگ که دوره‌های آینده آن هم به زودی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان، بازی های دیجیتالی جذابی همچون گرفتن پنالتی، نگه داشتن توپ با سر، اتومبیل‌رانی و فوتبال را انجام می‌دهند.

نحوه شرکت در لیگ بازی های دیجیتال سامسونگ

علاقه‌مندان برای حضور در این لیگ می‌توانند به دو شکل آنلاین و آفلاین فرصت شرکت در آن را پیدا کنند.

در شکل آنلاین علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه اختصاصی این لیگ در سایت سامسونگ به نشانی samsung.ir/biabazi ثبت نام خود را انجام می‌دهند. در این صفحه بازی هیجان‌انگیز گرفتن پنالتی طراحی شده و هر شخص با گرفتن یکی از 10 پنالتی و ثبت اطلاعات، نام خود را وارد فهرست قرعه‌کشی این لیگ جذاب سامسونگ می‌کند.

همچنین برای افرادی که به مرکز تجربه سامسونگ در مجتمع تجاری کورش مراجعه می‌کنند این فرصت فراهم شده تا با انجام یک بازی ویژه شانس حضور در لیگ را داشته باشند. در این غرفه بازی دیجیتالی نگه داشتن توپ بالای سر که به کمک تلویزیون 82 اینچ QLED سامسونگ انجام می‌شود، طراحی شده است. برای اینکه در این بازی برنده شوید و بتوانید نام خود را وارد قرعه‌کشی حضور در بازی های دیجیتال کنید، می‌بایست بیشتر از 15 ثانیه توپ را بالای سر خود نگه دارید.

مراحل ثبت‌نام در این مسابقه‌ها از هفته پیش شروع شده و در نهایت 24 نفر به عنوان شرکت‌کننده اولین دوره بازی های دیجیتال سامسونگ انتخاب می‌شوند. این افراد در مرکز تجربه سامسونگ با انجام دو بازی فوتبال و اتومبیل‌رانی مهارت‌های خود را برای کسب رتبه اول و بردن جوایز تعیین شده محک می‌زنند.

نفر اول این لیگ گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 را دریافت می‌کند. همچنین به دو نفر از شرکت‌کننده‌ها به قید قرعه دو دستگاه ساندبار اهدا می‌شود.

این مسابقه‌های جذاب با برگزاری دوره‌های دوم و سوم آن در آینده‌ای نزدیک پیگیری می‌شود.

با دنبال کردن هشتگ #بیابازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مراجعه به حساب کاربری شرکت سامسونگ در این شبکه به آدرس samsungir می‌توانید از آخرین رویدادها و اخبار مربوط به این لیگ دیجیتال سامسونگ باخبر شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*