پاوربانک وایرلس موفی

پاوربانک وایرلس موفی Powerstation Go خودروی شما را هم روشن می‌کند!

تازه‌ترین پاوربانک وایرلس موفی با نام Powerstation Go نه تنها برای شارژ گوشی‌های هوشمند؛ بلکه برای استارت زدن خودروها نیز کاربرد دارد.

موفی (Mophie) یکی از کمپانی‌های پیشگام در فناوری شارژ بی‌سیم محسوب می‌شود؛ اما پاوربانک وایرلس Powerstation Go قابلیتی دارد که آن را متمایز جلوه می‌دهد. شما می‌توانید این گجت را به عنوان یک باتری سیار 44000mWh داشته باشید و اتومبیل خود را در صورت معیوب بودن باتری آن، روشن کنید. این انرژی برای استارت زدن یک شاسی بلند نیز کفایت می‌کند.

پاوربانک وایرلس موفی

برای این منظور، یک کابل کوتاه باتری همراه آن است و چراغ نشانگر هم روی پاوربانک وجود دارد. همچنین Powerstation Go از استانداردهای ایمنی برخوردار است تا خطری برای باتری خودرو یا خودتان ایجاد نشود.

اما اگر در جاده به آن نیاز ندارید، می‌توانید دستگاه‌های سازگار با استاندارد Qi را به صورت بی‌سیم با این پاوربانک شارژ کنید. این گجت دارای دو درگاه USB-A و خروجی 65 وات AC است؛ پس برای شارژ کردن لپ‌تاپ هم کارایی دارد. برای کامل بودن امکانات، یک چراغ قوه LED هم روی آن تعبیه شده است.

پاوربانک وایرلس موفی Powerstation Go به ویژه برای افرادی که سفرهای جاده‌ای زیادی دارند، وسیله‌ای کاربردی خواهد بود. قیمت آن 160 دلار و قابل خریداری از وب‌سایت mophie است.

پاوربانک وایرلس موفی

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*