محافظ صفحه نمایش Otterbox باکتری‌های موبایل شما از بین می‌برد

اگر به سلامت و نظافت شخصی اهمیت ویژه‌ای می‌دهید، محافظ صفحه نمایش Otterbox قرار است با کشتن باکتری‌های روی گوشی، اتفاق خوبی را برای شما رقم بزند.

محافظ صفحه نمایش Otterbox به شکلی ساخته شده که شما را از باکتری‌ها نجات می‌دهد و باعث می‌شود صفحه گوشی شما تمیزتر بماند.

باید بپذیرید که صفحه نمایش گوشی شما همواره کثیف است. به همه کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید، فکر کنید. به همه آثار انگشتی که بر روی صفحه بر جای مانده‌اند. صفحه نمایش شما، مکان خوبی برای رشد و تکثیر باکتری‌ها است و نمی‌توان این مسئله را انکار کرد. اما حالا با ورود محافظ صفحه نمایش Otterbox که خاصیت ضد میکروبی دارد، می‌توانید امیدوار باشید که موبایل تمیزتری در دست شما قرار دارد.

شرکت آترباکس که سال‌هاست در زمینه تولید کاورهای ضدآب و ضدضربه موبایل فعالیت می‌کند، اخیرا با شرکت کورنینگ (Corning) همکاری کرده تا یک فناوری ضد میکروبی جدید را در این محصول استفاده کند. نتیجه، گلس‌های پیشرفته‌ای هستند که جلوی رشد تعداد زیادی از باکتری‌های مختلف و لکه‌های چرکی را می‌گیرند و از صفحه نمایش شما محافظت می‌کنند.

محافظ صفحه نمایش Otterbox

آزمایشات صورت گرفته بر روی این محافظ صفحه نمایش نشان داده که توانایی از بین بردن 99.9 درصد باکتری‌های روی صفحه نمایش را دارد. این گلس که با نام Amplify عرضه خواهد شد، اولین محافظ صفحه نمایشی است که از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) مجوز کسب کرده است.

نکته مثبت دیگر این است که طراحی این محافظ به شکلی صورت گرفته که تاثیری در تاچ نداشته باشد، در نتیجه از آن می‌توانید همانند یک گلس معمولی استفاده کنید.

علاوه بر این‌ها، این محافظ صفحه نمایش، نزدیک به پنج برابر، مقاومت بیشتری نسبت به گلس‌های ساخته شده از جنس شیشه آهک دارد. شرکت آترباکس هنوز تاریخ عرضه گلس‌ Amplify را مشخص نکرده است اما به گفته آن‌ها، با کیس‌های مختلف و با گوشی‌های جدید آیفون سازگار خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*