تینک بوک پلاس

لنوو تینک بوک پلاس رونمایی شد؛ لپ تاپ، تبلت یا کتاب خوان

لنوو با دست پر به نمایشگاه CES 2020 آمده است.یکی از محصولات این شرکت تینک بوک پلاس است که یک لپ تاپ اقتصادی به شمار می‌رود و می‌تواند کارکرد یک کتاب خوان یا تبلت را هم داشته باشد.

نمی‌توان CES را بدون لپ تاپ های لنوو تصور کرد! در لنوو تینک بوک پلاس به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت یک صفحه نمایش 13.3 اینچی مات با پنل HD ISP داریم و یک ورودی HDMI، یک جفت درگاه یو‌اس‌بی و یک ورودی نسل دوم USB-C در بخش کناری آن تعبیه شده است. یک پردازنده 7i از نسل دهم اینتل و 8 یا 12 گیگابایت رم به همراه 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی بسته به مدلی که تهیه می‌کنید سخت‌افزار لپ تاپ شما خواهند بود و متاسفانه خبری از یک گرافیک جداگانه نیست و باید با گرافیک آنبرد بسازید!

نگاه اولیه به لنوو تینک بوک پلاس

موردی که این گجت را دوست‌داشتنی می‌کند، نمایشگر 10.8 اینچی لمسی است که در بخش پشتی لپ تاپ قرار گرفته است. البته این نخستین بار نیست که چنین حرکتی را از لنوو شاهد هستیم و در Yoga Book C930 نیز چنین ترکیبی از لپ تاپ و کتاب خوان وجود داشت، اما این شرکت چینی با سخت‌افزاری بهتر و ظاهری زیباتر قصد دارد نظر مشتریان بیشتری را به محصول جدیدش جلب کند.

شما به لطف صفحه لمسی پشت دستگاه می‌توانید ایمیل‌هایتان را چک کنید، ببینید در شبکه‌های اجتماعی پیام جدیدی دریافت کرده‌اید و یا تقویم را بررسی کنید. این موضوع باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و در مکان‌های عمومی لازم نباشد لپ تاپتان را باز کنید و دنبال فضای خاصی برای استفاده است آن بگردید، البته باید بدانید با صفحه لمسی پشت دستگاه نمی‌توانید به ایمیل‌هایتان جواب بدهید یا قرارهای کاری و موارد برنامه‌ریزی شده در تقویم را تغییر دهید و تنها قادر هستید آن‌ها را مشاهده کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پرا وقتی میشه از خودکار و قیلم و کاغذ و کتاب استفاده کرد باید این همه هزینه کرد که همون کار رو با همین انجام داد