از پهپاد PowerEgg X می‌توانید به عنوان دوربین دستی استفاده کنید

در جریان نمایشگاه CES 2020 از پهپاد PowerEgg X رونمایی شد که از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد و می‌توانید از آن به عنوان یک دوربین دستی استفاده کنید.

برای کسانی که به مسافرت علاقه دارند، پهپاد PowerEgg X می‌تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا هم در آسمان قابل استفاده است و هم می‌توانید از آن به صورت دستی بهره بگیرید.

شرکت پاور ویژن (PowerVision) چند سال قبل، اولین پهپاد از سری پاور اگ را معرفی کرد که از طراحی شبیه به توپ راگبی بهره می‌برد. پهپاد PowerEgg X با اینکه همچنان حالت تخم مرغی دارد اما به شکل متفاوتی طراحی شده و در مقایسه با نسخه‌های قبلی، شیک‌تر به نظر می‌رسد.

پهپاد پاور اگ ایکس دارای 2 دوربین است که توانایی فیلم برداری با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه را دارند. بر روی پهپاد یک سنسور اختصاصی نیز طراحی شده تا بتواند به درستی و دقیق فرود آمده و بتوان راحت‌تر، وضعیت آن را در آسمان کنترل کرد. اگر می‌خواهید از این پهپاد در شرایط آب و هوایی بد استفاده کنید، مشکلی نخواهد داشت زیرا دارای یک پوشش اختصاصی ضدآب است. حتی در دموی نمایش داده شده در نمایشگاه CES 2020 می‌توانستید ببینید که بدون هیچ مشکلی از زیر یک آبشار عبور می‌کند، بدون اینکه پایداری‌اش دچار مشکل شود. ما تاکنون چند پهپاد ضدآب دیگر نیز دیده‌ایم اما به نظر می‌رسد که PowerEgg X در این زمینه، عملکرد بهتری دارد.

پهباد PowerEgg X

و اما ویژگی جذاب این پهپاد این است که از آن می‌توانید همانند یک دوربین دستی دهه 90 میلادی استفاده کنید. از نظر اندازه، شاید این پهپاد در مقایسه با دیگر مدل‌های بازار در حالت دستی کمی بزرگ به نظر برسد اما حداقل به شما کمک می‌کند تا نیازی به استفاده از دو دوربین مختلف در عکاسی نداشته باشید.

در نهایت، دوربین این پهپاد هوشمند است و از ویژگی تشخیص چهره بهره می‌برد که برای ساخت ویدیو و مستند برای شما کارآمد خواهد بود. برای مثال اگر از صحنه خارج شوید و دوباره بازگردید، دوربین چهره شما را شناسایی کرده و شما را در مرکز تصویر قرار می‌دهد.

با توجه به همه کار بودن این پهپاد، گزینه مناسبی برای استفاده عمومی خواهد بود و شما می‌توانید تمامی تصاویر خود در یک سفر تفریحی را در یک دستگاه داشته باشید. این پهپاد دارای یک اپلیکیشن اختصاصی نیز هست که می‌توانید با نصب آن بر روی موبایل، به تدوین ویدیوها بپردازید.

پیش فروش پهپاد PowerEgg X از انتهای این ماه آغاز می‌شود و قیمت آن 899 دلار خواهد بود. اگر می‌خواهید پوشش ضدآب آن را نیز خریداری کنید، باید در مجموع، 1,249 دلار بپردازید که مبلغ قابل توجهی است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :