گوشی Teracube با گارانتی 4 ساله معرفی شد

اگر از کسانی هستید که نمی‌توانند به خوبی از گوشی هوشمند خود مراقبت کنند، گوشی Teracube با گارانتی 4 ساله، قرار است تمامی مشکلات شما را برطرف سازد.

گوشی Teracube دارای یک ضمانت‌نامه چهار ساله است و هر اتفاقی که برای موبایل شما رخ دهد، با پرداخت مبلغی کوچک برطرف خواهد شد. شرکت سازنده امیدوار است با این مدل تجاری بتواند موفقیت خوبی کسب کند.

شرکت تراکیوب با یک ایده نسبتا تازه به میدان آمده است. شما با پرداخت 300 دلار می‌توانید یک گوشی هوشمند دریافت کنید که تا چهار سال، در هر زمینه بیمه است. طبق ادعای شرکت سازنده، این گوشی قرار است «قابل اعتمادترین موبایل هوشمند جهان» باشد.

گوشی Teracube

هر اتفاقی که برای گوشی شما رخ دهد، مثلا اگر صفحه نمایش شکسته شود یا باطری ضعیف عمل کند، شما می‌توانید با پرداخت تنها 39 دلار، آن را پس داده و یک گوشی «نسبتا» جدید دریافت کنید. شرکت سازنده سپس گوشی شما را تعمیر کرده و آن را به یک مشتری دیگر که گوشی‌اش آسیب دیده، تحویل می‌دهد. هدف شرکت تراکیوب این است که بتواند میزان ضایعات الکترونیکی را کاهش دهد.

گوشی Teracube چندان بد نظر نمی‌رسد اما عالی هم نیست و در مجموع باید آن را یک موبایل میان رده به حساب آوریم. سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش 6.2 اینچی فول اچ دی، پردازنده Mediatek P60، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی در کنار یک دوربین عمق 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی است.

گوشی Teracube

در مجموع، گوشی این شرکت، انقلابی یا کاملا قابل اطمینان نیست اما مدل تجاری استفاده شده در مورد آن، جالب توجه به نظر می‌رسد. اگر از آن‌هایی نیستید که می‌خواهند کاملا به روز باشند و جدیدترین موبایل‌های سامسونگ یا اپل را خریداری کنند، گوشی این شرکت می‌تواند تا چهار سال از شما پشتیبانی کند، آن هم بدون نیاز به خرج پول‌های زیادی برای تعمیرات.

شرکت Teracube در سال گذشته، بواسطه سایت کیک استارتر، 125 هزار دلار کمک مالی دریافت کرد تا بتواند تولید محصولات‌اش را آغاز کند. این گوشی در حال حاضر با مبلغ 279 دلار برای پیش فروش قرار داده شده و در نهایت با قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهد شد. شرکت تراکیوب هنوز نمی‌داند که این گوشی تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود اما وعده داده‌ است که در صورت موفقیت اولین مدل، گوشی‌های بیشتری را تولید و عرضه کند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :