هدفون های کوانتوم JBL ، مخصوص گیمینگ معرفی شدند

در جریان نمایشگاه CES 2020 از هدفون های کوانتوم JBL رونمایی شد که قرار است رقیب قدرتمندی برای هدست‌های گیمینگ بازار باشند. این هدفون‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز خواهند بود.

هدفون های کوانتوم JBL با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارند، می‌توانند گزینه مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای باشند. شرکت جی بی ال با این مدل‌های جدید قصد هجوم به بازار هدست‌های گیمینگ را دارد.

اولین نکته قابل توجه این هدفون‌ها این است که شرکت JBL، صدای فراگیر مجازی و تکنولوژی ردیابی سر (head tracking) اختصاصی خود را برای آن طراحی کرده است که به بازیکنان کمک می‌کند تا تجربه عمیق‌تری در زمینه بازی‌ها داشته باشند.

شما 7 هدفون مختلف را از این مجموعه می‌توانید انتخاب کنید که از قیمت پایین تا بالا، به ترتیب ویژگی‌های بیشتری دارند. هدفون کوانتوم 100 با قیمت 40 دلاری، ارزان‌ترین مدل و هدفون کوانتوم وان با قیمت 300 دلاری، پرچمدار این سری خواهد بود. نسخه‌های ارزان قیمت، با سیم هستند اما از هدفون 80 دلاری کوانتوم 300، می‌توانید از ویژگی صدای فراگیر 7.1 این شرکت بهره ببرید. نسخه‌های بی‌سیم نیز از مدل کوانتوم 600 با قیمت 149 دلار و کوانتوم 800 با قیمت 199 دلار آغاز می‌شوند. مدل 800 با بلوتوث 5 هم کار می‌کند.

هدفون های کوانتوم JBL

اما پرچمدار این سری، یعنی کوانتوم وان دارای تکنولوژی صدای فراگیر 360 درجه و همچنین ردیابی سر است که باعث می‌شوند صداها را طبیعی‌تر از همیشه دریافت کنید. شرکت سازنده در توصیف این هدفون گفته است که همانند «یک واقعیت مجازی برای صدا» عمل می‌کند. این ویژگی 360 درجه، خارج از بازی‌ها نیز کارآمد است و شما می‌توانید در حین تماشای فیلم‌های سینمایی یک تجربه عمیق داشته باشید.

شرکت جی بی ال، در جریان نمایشگاه CES 2020 از اسپیکر 150 دلاری کوانتوم DUO نیز رونمایی کرد که از دالبی دیجیتال و فناوری صدای فراگیر این شرکت پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر، کیفیتی در حد و اندازه کوانتوم وان ارائه نمی‌دهد اما در مجموع راضی کننده است.

هدفون های کوانتوم JBL از ماه آوریل به بازار عرضه می‌شوند و باید دید تا چه اندازه می‌توانند موفق ظاهر شوند. اگر در جستجوی هدفون‌های مخصوص بازی نیستید، هدفون های سری JBL CLUB می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :