فروش فوق العاده خودرو

نام نویسی 5 میلیون نفر در فروش فوق العاده خودرو ؛ شانس برنده شدن چقدر است؟

طبق اعلام یک منبع آگاه در حوزه خودرو حدود 5 میلیون نفر در فروش فوق العاده خودرو ثبت نام کردند. اما شانس برنده شدن این ثبت نام کنندگان چقدر است؟

یک منبع آگاه در حوزه خودرو اعلام کرد در طرح‌های فروش فوق العاده خودرو حدود 5 میلیون نفر ثبت نام کردند که پس از انجام قرعه کشی به متقاضیان زمان تحویل خودرو نیز اعلام خواهد شد و اگر از دریافت خودرو منصرف شده باشند، این امکان را دارند تا از ادامه ثبت نام خودداری کنند. این منبع آگاه افزود اگر مشتری در قرعه کشی انتخاب شود، اما وجه تعیین شده را پرداخت نکند، به مدت 2 سال از شرکت در فرایند ثبت نام محروم خواهد شد.

چهار طرح فروش فوق العاده خودرو در سال 99

طبق اعلام وزارت صنعت طی روزهای آینده پیش فروش دوم محصولات خودروسازان با ظرفیت 75 هزار دستگاه خودرو شروع می‌شود که موعد تحویل این محصولات نیمه دوم سال 99 خواهد بود. همچنین از خرداد سال جاری تا ایام دهه فجر در بهمن ماه حدود 25 هزار خودرو در طرح فروش فوق ویژه و 75 هزار خودرو در طرح پیش فروش به مشتریان ارائه خواهند شد. به طور کلی طی سال جاری چهار فروش ویژه و چهار پیش فروش به انجام خواهد رسید.

شانس برنده شدن در قرعه کشی

بر اساس اعلام این منبع آگاه از 5 میلیون مشتری که ثبت نام کرده‌اند حدود 2.5 میلیون نفر مشتری خرید خودرو پژو پارس TU5 هستند. وی تاکید کرد به طور کلی از میان این تعداد از ثبت نام کنندگان، به ازای هر 200 نفر فقط 1 خودرو در فرایند قرعه کشی وجود خواهد داشت؛ یعنی شانس برنده شدن این افراد در قرعه کشی حدود نیم درصد است.