گوشی ایسوس راگ فون 3

گوشی ایسوس راگ فون 3 دارای باتری 5800 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

گوشی ایسوس راگ فون 3 – Asus ROG Phone 3 به تازگی در سایت TENNA چین قرار گرفته است و برخی از مشخصات کلیدی آن از جمله باتری 5800 میلی آمپر ساعتی، فاش شده‌اند.

گوشی ایسوس راگ فون 3 یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های گیمینگ سال 2020 است. براساس شایعاتی که پیش از این مطرح شده‌اند، احتمالا در تیر ماه شاهد معرفی نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس خواهیم بود. تاکنون برخی از مشخصات Asus ROG Phone 3 به بیرون درز کرده است. گوشی گیمینگ آینده ایسوس به تازگی نیز در سایت TENNA چین رویت شده است. به این ترتیب برخی از مشخصات گوشی از قبیل اندازه نمایشگر و حجم باتری آن مشخص شده است.

گوشی ایسوس راگ فون 3 - Asus ROG Phone 3

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 3

با افزایش طرفداران بازی‌های موبایلی، گوشی‌های گیمینگ هم به دسته‌ای محبوب از اسمارت فون‌ها تبدیل شده‌اند. در حال حاضر رقابت در حوزه گوشی‌های گیمینگ بسیار شدید و جدی دنبال می‌شود. گوشی‌های سری نوبیا رد مجیک، ایسوس راگ فون و شیائومی بلک شارک محبوب‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار هستند. گوشی ایسوس راگ فون 2 سال گذشته عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی را برای ایسوس به دست آورد. حالا هم خیلی از طرفداران بازی‌های موبایلی منتظر نسل سوم گوشی ROG Phone هستند.

گوشی ایسوس راگ فون 3

Asus ROG Phone 2 در سال 2019 و با مشخصات گوشی‌های پرچمدار و رده بالا عرضه شد. گوشی گیمینگ ایسوس دارای تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، نمایشگر 120 هرتز و طراحی بسیار جذاب بود. به همین دلیل خیلی از طرفداران سری ROG Phone بی صبرانه منتظر عرضه نسل سوم گوشی‌های گیمینگ ایسوس هستند. اخیرا اطلاعات زیادی از گوشی آینده ایسوس با مدل Asus I003DD منتشر شده است که گمان می‌رود همان ایسوس راگ فون 3 باشد. پیش از این نیز اطلاعاتی از گوشی جدید ایسوس در بنچ مارک گیک بنچ و در تاییدیه وای-فای دیده بودیم. حالا هم به تازگی مشخصات بیشتری از آن در سایت TENNA منتشر شده است.

بنچمارک ایسوس راگ فون 3

مشخصات گوشی ایسوس راگ فون 3

نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس دارای نمایشگر 6/59 اینچی، باتری 5800 میلی آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G از نوع مستقل (SA) و غیر مستقل (NSA) است. همچنین گوشی آینده ایسوس دارای دو اسلات سیم کارت و ابعاد 171 در 78 در 9/85 میلی متر خواهد بود. قبلا هم تصویری از بنچمارک گوشی منتشر شده بود که حضور تراشه اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت رم را تایید می‌کرد. تاییدیه وای-فای صادر شده برای گوشی هم نشان دهنده استفاده ایسوس از وای-فای دو بانده نسل 6 است. در نهایت گواهینامه 3C نیز پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع 30 وات را تایید کرده است.

گوشی ایسوس راگ فون 3

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 چیز جدید و خارق العاده‌ای برای عرضه ندارد. البته هنوز برای قضاوت در مورد گوشی زود است و همچنان از ویژگی‌های مهم آن مانند طراحی، نرخ نوسازی تصویر نمایشگر، قابلیت‌های گیمینگ گوشی و سایر مشخصات، اطلاعاتی در دسترس نیست. رقابت گوشی‌های گیمینگ در سال جاری، نسبت به سال قبل بسیار شدیدتر شده است و ROG Phone 3 برای تکرار موفقیت نسل قبلی خود نیاز به ویژگی‌های تازه‌ای دارد. ایسوس باید خود را برای رقابت با حریفان تازه نفسی مثل لنوو لیجن نیز آماده کند. براساس شایعات، گوشی گیمینگ لنوو دارای شارژ سریع 90 وات و نمایشگر 144 هرتز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا باید بالای پنج شیش تومن هزینه کنیم برای گوشی گیمینگ؟!
    خب یه ps4 بخر خییییلی خیلی لذتش بیشتره😐
    بازم اگه حتما موبایل میخواد خب پرچمدار یه پکیج کامل تریه نسبت یه گوشی های گیمینگ

  2. برای یک گوشی گیمینگ عالیه دمش گرم

  3. عجب گوشی ای ساختن البته باید خیلی سنگین باشه

  4. فکر کنم فقط نیازه هفته ای یه بار تو شارژ بزنی