مدل 5.4 اینچی آیفون 12

مدل 5.4 اینچی آیفون 12 کوچک‌تر از آیفون اس ای 2 خواهد بود

مدل 5.4 اینچی آیفون 12 یک سورپرایز جالب از طرف اپل خواهد بود. ظاهراً این نسخه، علیرغم نمایشگر بزرگ‌تر، از بدنه‌ای کوچکتر از آیفون اس ای 2 برخوردار است.

انتظار می‌رود اپل امسال از چهار مدل آیفون 12 رونمایی کند. ارزان قیمت‌ترین مدل این خانواده،‌مدل 5.4 اینچی آیفون 12 خواهد بود که گفته می‌شود احتمالاً از آیفون اس ای 2 نیز جمع و جورتر است. آیفون اس ای جدید از یک نمایشگر 4.7 اینچی برخوردار است و با قیمت 399 دلاری عرضه می‌شود. هرچند این مدل ارزان قیمت از همان چیپست آیفون 11 که با قیمت 699 دلاری عرضه می‌شود قدرت می‌گیرد، یک دوربین در پشت، یک کلید فیزیکی هوم به جای Face ID و بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب برخوردار است. بنابراین کاربرانی که قصد خرید این گوشی را دارند نه برای ظاهر، بلکه برای مشخصات فنی چنین مدلی را برمی‌گزینند. اما احتمالاً اپل به زودی طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد.

یک یوتیوبر مشهور با نام کاربری EveryApplePro ویدیویی را منتشر کرده که در آن آیفون اس ای جدید را در کنار یک رندر مبتنی بر فایل CAD آیفون 12 5.4 اینچی اپل قرار داده است و نشان می‌دهد که آیفون جدید اپل علیرغم در اختیار داشتن یک نمایشگر بزرگ‌تر، ابعاد کلی کوچک‌تری را ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد، آیفون اس ای از بدنه‌ی قدیمی آیفون 8 استفاده می‌کند و این بدان معناست که حاشیه‌های بزرگی در اطراف نمایشگر آن وجود دارد و یک کلید هوم را نیز می‌توان در زیر آن یافت. این درحالیست که آیفون 12 به حاشیه‌های بسیار باریک و یک ناچ حتی کوچک‌تر از آنچه در آیفون 11 دیده‌ایم، در بالای آن قرار خواهد داشت.

همه‌ی مدل‌های سری iPhone 12 به نمایشگرهای OLED، چیپست جدید A14 Bionic و پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G مجهز هستند. قیمت پایه‌ی این سری نیز چیزی بین 649 تا 749 دلار خواهد بود.

ظاهراً استقبال خوب بازار از آیفون اس ای جدید، باعث شده تا اپل این فکر را کند که بازار با کمبود گوشی‌های جمع و جور باکیفیت مواجه است و یک آیفون 5.4 اینچی نیز می‌تواند به خوبی اثرگذار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اصلا باید همین جوری باشه
    گوشی باید کوچیک باشه
    بزرگ‌ میخوای برو تبلت بخر

  2. خیلللللی خبر خوبیه به به

  3. خیلی خوبه قشنگ با یه دست میشه باش کار کرد

  4. بهترین خبر برای دوستداران ایفون

  5. ولی من از گوشی های با صفحه بزرگ بیشتر خوشم میاد مثلا آیفون سری پلاس خیلی عالین

  6. یکی از بهترین مدلهاس

  7. وای خیلی خوش دست میشه

  8. اصل اش ام همینه گوشی باید کوچیک باشه