کیهان کاوی با چشم هابل

عرضه رایگان کتاب الکترونیکی کیهان کاوی با چشم هابل برای علاقه‌مندان آسمان

کتاب الکترونیکی کیهان کاوی با چشم هابل به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان به آسمان قرار گرفته است. این کتاب شامل گنجینه‌های دیداری از تلسکوپ هابل است.

کتاب الکترونیکی رایگان «کیهان کاوی با چشم هابل» شامل 237 گنجینه شگرف دیداری از 30 سال کاوش «تلسکوپ فضایی هابل» به انتخاب سایت ناسا همراه با توضیحات فارسی است که توسط کانون نجوم آماتوری دانشگاه فردوسی مشهد ترجمه و تدوین شده است.

اگر بخواهیم بیشتر از محدودیت‌های زیستی دید خود از آسمان لذت ببریم، تلسکوپ فضایی هابل انتخاب برتر خواهد بود؛ زیرا وقتی دیگران نقطه‌ی نور می‌بینند هابل ساختار می‌بیند، وقتی دیگران ابهام می‌بینند هابل جزئیات می‌بیند و وقتی سایرین تاریکی می‌بینند هابل تابش کم‌فروغ جهان اولیه را می‌بیند و در این کتاب منتخبی از شاهکارهای آن در ثبت تصاویر سحابی‌ها، کهکشان‌های برهم‌کنشی، حلقه‌های اینشتین، خوشه‌های ستاره‌ای و کهکشانی، سیارات منظومه‌ی شمسی، ابرنواخترها، سیارک‌ها و دنباله دارها جمع‌آوری شده است.

این کتاب 243 صفحه‌ای که هدیه‌ای از 11 نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به نجوم‌دوستان است، علاوه بر توضیحات مختصر فارسی در مورد تصویر اجرام آسمانی، حاوی لینک هدایت به سایت هابل برای مطالعه بیشتر در مورد عکس و دریافت کیفیت‌های بهتر از آن می‌باشد.

نمونه‌ای از صفحات کتاب را در زیر مشاهده می‌کنید:

کیهان کاوی با چشم هابل

برای دسترسی به فایل رایگان کتاب الکترونیک «کیهان کاوی با چشم هابل» می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*