محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو

تصویری از محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو به بیرون درز کرد

پیش‌تر رندرهای زیادی از گوشی های خانواده Huawei Mate 40 دیده بودیم. این‌بار اما یک افشاگر چینی، تصویری از محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو را به اشتراک گذاشته است.

این عکس، حفره‌ای کپسولی شکل را روی محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو نشان می‌دهد که به معنای وجود دوربین سلفی دوگانه در گوشی است. همچنین می‌توانیم طراحی خمیده را در کناره‌های آن ببینیم.

رندر هواوی میت 40 پرو

عکس محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو احتمال وجود دوربین زیر صفحه‌ای را رد می‌کند

با توجه به پشتیبانی هواوی میت 20 پرو و میت 30 پرو از تشخیص چهره سه بعدی، انتظار می‌رود جانشین آن‌ها نیز دارای چنین قابلیتی باشد. اما گنجاندن تجهیزات مربوطه در حفره صفحه نمایش، کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد و باید دید راهکار هواوی چه خواهد بود؟ ابهاماتی درباره ریفرش ریت و سایز صفحه نمایش دستگاه نیز وجود دارد.

اگر محافظ نمایشگر میت 40 پرو را با عکس واقعی میت 30 پرو مقایسه می‌کنیم، صفحه نمایش آن‌ها تقریبا هم‌اندازه به نظر می‌رسد. اما پیش‌تر ادعاهایی درباره سایز 6.7 تا 6.8 اینچی پرچمدار جدید مطرح شده بود. همچنین اطلاعات فاش شده به نرخ تازه‌سازی دست‌کم 90 هرتزی آن اشاره دارند؛ هرچند که نرخ 120 هرتزی هم دور از ذهن نیست.

نام تراشه هواوی میت 40 پرو

اما از صفحه نمایش بگذریم و به قلب تپنده دستگاه بپردازیم. مانند سایر مدل‌های Mate این یکی هم باید از تازه‌ترین و توانمندترین چیپست Kirin قدرت بگیرد. هنوز اسم آن مشخص نیست؛ ولی احتمالا کایرین 1020 یا کایرین 1000 نام خواهد گرفت.

البته شایعاتی از وجود دو تراشه مختلف در گوشی های خانواده هواوی میت 40 هم شنیده می‌شود؛ با این توضیح که شاید نسخه جهانی به چیپ Dimensity مدیاتک تجهیز شود. به هرحال برای چنین گمانه‌زنی‌هایی هنوز جا هست؛ چرا که پرچمداران جدید هواوی تا پیش از ماه سپتامبر از راه نخواهند رسید.