کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020 - HDC 2020

در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020 چه خبر است؟

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020 – HDC 2020 قرار است 20 تا 22 شهریور ماه 99 برگزار شود. شرکت Huawei چه محصولاتی را در این رویداد معرفی خواهد کرد؟

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020 نزدیک است. این رویداد بزرگ قرار است دهم سپتامبر (20 شهریور ماه) و با پوشش صدها موضوع مختلف برگزار شود. اما چرا این رویداد امسال مهم است و باید از آن مطلع باشیم؟

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی موسوم به HDC متشکل از نطق‌های اصلی در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری با چندین رونمایی سخت افزاری در محل برگزاری رویداد است.

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020

HDC از 10 تا 12 سپتامبر (20 تا 22 شهریور) برگزار می‌شود. دو رویداد کلیدی این کمپانی در اولین روز برگزاری این مراسم و با حضور ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی انجام می‌گیرد. این مدیر ارشد عمدتاً در مورد فعالیت‌های نرم افزاری هواوی، آخرین به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید EMUI 11 و نسل آینده‌ی سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس (HarmonyOS) صحبت خواهد کرد. سپس شاهد رونمایی از چندین محصول سخت افزاری جدید از سوی این شرکت خواهیم بود.

البته این تمام اتفاقاتی نیست که در رویداد HDC 2020 خواهد افتاد. سمینارها و جلساتی با موضوعات مختلف از جمله گیمینگ، فروشگاه آنلاین، سلامت و تناسب اندام، گرافیک، جستجو، واقعیت افزوده، حریم خصوصی برای توسعه دهندگانی که روی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های هواوی کار می‌کنند نیز برگزار می‌شود. هواوی در طول این رویداد در مورد فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی خود به نام AppGallery نیز صحبت خواهد کرد و توضیحاتی را در خصوص خدمات موبایل خود به نام HMS و همکاری در توسعه‌ی آن با دیگر شرکت‌ها در سراسر جهان ارائه می‌کند.

شما قادر خواهید بود این رویداد را به صورت زنده از طریق این لینک مشاهده کنید.

در HDC 2020 چه محصولاتی رونمایی می‌شود؟

در بخش نرم افزاری، هواوی در مورد نسل جدید سیستم عامل HarmonyOS و آپدیت EMUI 11 برای گوشی‌های اندرویدی خود صحبت خواهد کرد. همانطور که ما گفتیم در اینجا رونمایی‌های سخت افزاری نیز خواهیم داشت. هواوی هم اکنون ساعت هوشمند متمرکز بر تناسب اندام 1.64 اینچی خود به نام هواوی واچ فیت و هدفون دور گردنی هواوی فری لیس پرو را معرفی کرده است. ما انتظار رونمایی‌های بیشتری از جمله لپ تاپ، ساعت هوشمند و محصولات صوتی دیگر را نیز از هواوی داریم.

با توجه به اینکه یک سال از معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی می‌گذرد، ما انتظار داریم هواوی در گجت‌های پوشیدنی خود بازنگری کرده و از یک دیوایس جدید با طول عمر باتری بیشتر رونمایی کند.

هواوی همچنین ممکن است فری بادز 3 و بادز 3 آی که سال گذشته معرفی کرده بود را این مرتبه با اضافه شدن فناوری حذف نویز کامل، بهبود ببخشد. در پایان، شاهد رونمایی از نسل جدید لپ تاپ‌های ویندوزی این شرکت با اضافه شدن یک مدل فوق باریک به سری میت بوک خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*