اسنپ

اسنپ طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را مجددا اجرا می‌کند

شرکت اسنپ طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را از ابتدای آذر تا پایان سال 99 مجددا فعال خواهد کرد.

اسنپ قصد دارد مجددا طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را از ابتدای آذر تا پایان سال 99 اجرا کند. گفتنی است در مرحله قبل این طرح با عنوان همراه زنان سرزمینم که همزمان با روز ملی کارآفرینی در سال قبل به اجرا درآمد، 417 نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان سال 98 از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

جزئیات معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون اسنپ

بر اساس آخرین آمار رسمی که منتشر شده است، 85 درصد از زنان سرپرست خانواده بی کار هستند و از آنجایی که بحران ویروس کرونا باعث مشکلات اقتصادی زیادی شده است، به احتمال زیاد این آمار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو با توجه به این که از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون استقبال گسترده‌ای شده است، شرکت Snapp قصد دارد بار دیگر همراه زنان سرزمین خود باشد. طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، هم‌اکنون حدود 50 هزار راننده زن در سراسر ایران در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند. افزون بر ثبت‌نامی‌های گذشته، زنانی که تا به امروز عضو  ناوگان اسنپ نبوده‌اند، قادر خواهند بود در صورت داشتن شرایط لازم از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از طرح پرداخت کمیسیون استفاده کنند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

دو دسته از زنان مشمول این طرح می‌شوند؛ زنانی که همسرشان فوت کرده است و زنانی که حضانت فرزند یا فرزندان خود را بر عهده دارند. افراد دارای شرایط می‌توانند از 20 آبان تا پایان آذر 99 به صورت آنلاین در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون شرکت کنند. هم‌اکنون ثبت نام مشتریان از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ به انجام می‌رسد. همچنین مشتریان قادرند مدارک مربوط به سرپرستی خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال نمایند.

افرادی که خواهان شرکت در این طرح هستند می‌بایست شناسنامه، گواهی فوت همسر یا مدرکی دال بر حق حضانت فرزند خود را ارائه کنند. افرادی که در سال گذشته در این طرح مراحل ثبت نام را انجام دادند، اگر می‌خواهند مجددا از این طرح بهره‌مند شوند باید عدد 900 را به سرشماره 1000550 ارسال کنند. همچنین این دسته از افراد هم باید بار دیگر مدارک خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال نمایند.