نیسان میکرا 2021

نیسان میکرا 2021 فیس لیفت معرفی شد

نیسان میکرا 2021 فیس لیفت معرفی شد. این خودرو هاچ بک کوچک اکنون در دو تیپ جدید N-Design و N-Sport با مشخصات متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

نسل پنجم نیسان میکرا در اواخر سال 2016 به تولید رسید و طی این سال‌ها شرکت نیسان با موتورها و تکنولوژی‌های جدیدی آن را به‌روز نگه داشته و اکنون نیز مدل فیس لیفتی از آن را برای سال 2021 معرفی کرده است. نیسان میکرا 2021 از لحاظ ظاهری نسبت به مدل فعلی خود آنچنان متفاوت نیست، اما نیسان برای آن تیپ‌های جدید N-Design و N-Sport را در نظر گرفته است که از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی اسپرت و جوان‌پسند هستند.

مشخصات میکرا 2021

نیسان میکرا 2021

تیپ جدید N-Design نیسان میکرا 2021 به شکل استاندارد از تریم مشکی براق یا کرومی بهره می‌برد و برای آن رینگ‌های جدید دو رنگ 16 اینچی نیز در نظر گرفته شده است. شرکت نیسان برای داخل این تیپ صندلی‌های پارچه‌ای مشکی‌رنگ با تریم خاکستری با رو دری‌های چرمی در نظر گرفته است. مشتریان برای این تیپ می‌توانند تریم نارنجی انرژی را نیز سفارش دهند.

نیسان میکرا 2021

تیپ N-Sport این هاچ بک کوچک از تریم مشکی براق در جلو، دو طرف و عقب بهره می‌برد. همچنین برای این تیپ رینگ‌های 17 اینچی مشکی‌رنگ در نظر گرفته شده است که آن را با سایر تیپ‌ها متمایز می‌کند. این تیپ به شکل استاندارد به چراغ‌ها و مه شکن‌های جلوی LED، تریم آلکانترا در داخل و صندلی‌های ارگونومیک مجهز بوده و در سفرهای طولانی راحتی بیشتری را ارائه می‌دهد.

نیسان میکرا 2021

شرکت نیسان برای تیپ Tekna این خودرو سطح تجهیزات متعددی چون سیستم صوتی پریمیوم Bose، هشدار نقاط کور، سیستم تشخیص اشیا در حال حرکت و سیستم دید اطراف در نظر گرفته است. این تیپ از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی NissanConnect برخوردار بوده و از ناوبری ماهواره‌ای، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم تشخیص صدا بهره می‌برد.

نیسان میکرا 2021

تیپ‌های بالاتر نیسان میکرا 2021 از مواردی چون ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار شروع حرکت در سراشیبی‌ها، کنترل هوشمند سواری و پکیج ایمنی با دستیار نوربالا برخوردار شده‌اند. این هاچ بک کوچک از یک موتور 1 لیتری سه سیلندر توربو بهره می‌برد و با استانداردهای آلایندگی یورو 6d سازگار است. طبق اعلام نیسان، این پیشرانه تجربه رانندگی پویا و کارآمد را به همراه دارد که به همین دلیل برای مسیرهای شهری یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*