ردمی

طراحی ردمی کی 40 در یک رندر جدید به نمایش درآمد

گوشی های سری ردمی Redmi K40 با تراشه اسنپدراگون 888 در راه هستند. ظاهرا این رندر باکیفیت، بخشی از طراحی ردمی کی 40 را نشان می‌دهد.

گزارش‌‌های قبلی به حذف دوربین پاپ آپ از ردمی K40 و وجود نمایشگر حفره‌دار در این گوشی هوشمند اشاره داشتند. متاسفانه رندر زیر، بخش جلوی دستگاه را نشان نمی‌دهد؛ اما طراحی پنل عقب ردمی کی 40 را می‌توانیم ببینیم.

طراحی ردمی کی 40

رندر ردمی کی 40

البته اخیرا تصاویر هندزآن منتسب به این گوشی هم منتشر شده بود. شباهت‌هایی در ماژول دوربین  این دو دستگاه وجود دارد؛ اما کاملا مثل هم نیستند. پس شاید یکی از آن‌ها مدل معمولی و دیگری، ردمی کی 40 پرو باشد.

طراحی ردمی کی 40

تصویر هندزآن منتسب به سری ردمی K40

در این تصاویر، یک حفره‌ی مرکزی روی صفحه نمایش نیز دیده می‌شود. اجزای دوربین چهارگانه را دو لنز بزرگ و دو لنز کوچک‌تر تشکیل می‌دهند؛ ضمن اینکه یک فلاش LED آن‌ها را همراهی می‌کند و عبارت ULTRA PREMIUM هم زیر آن درج شده است.

در لبه پایینی گوشی می‌توانیم جک 3.5 میلی‌متری هدفون را کنار درگاه USB-C و گریل اسپیکر ببینیم. خشاب سیم کارت هم در لبه سمت چپ قرار دارد.

ریفرش ریت بالای صفحه نمایش، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی (برای مدل معمولی)، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 11 از دیگر مشخصات مورد انتظار سری ردمی K40 محسوب می‌شوند.